23 Ekim 2010 Cumartesi

Yürekler Kirlenmesin Diye,Okuyun!


Kiminin kalemi silgisi yok, kiminin boyası çantası yok.
"Okumak Onların Da Hakkı" dedik ve bu eğitim yılında da okullarımıza ulaşmaya, 
çocuklarımızın eğitimine katkıda bulunmaya devam edelim istedik. 
Hepimiz taşın altına elimizi koyalım istiyorum. Sizden para pul istemiyoruz. 
Sadece defter-kalem istiyoruz. 
Göndereceğiniz kırtasiye malzemeleri ve okuma kitapları ile belki doktor, yazar, 
ressam yetişmesine destek olacaksınız. 
Unutmayalım ki bilinçli, eğitimli insanlara ihtiyacımız var. 
Ancak o zaman kim ne derse, ne yapmaya çalışırsa çalışsın bu birlik bozulmaz.
 Aşağıda iletişim bilgileri yer alan okullarımız ve öğretmenlerimiz bulunuyor. 
Öğretmenlerimizle irtibata geçerek malzemeleri adreslerine yollayabilirsiniz. 
Öğretmenlerimiz de öğrencilerine uygun bir şekilde dağıtacaktır. 
Haydi arkadaşlar elimizi taşın altına koyalım. 

Mercan Habib Boz 
PATNOS KEREM ŞAHİN İLKÖĞRETİM OKULU 
Sanayi Mahallesi , TOKİ Evleri Yanı PATNOS/AĞRI
TEL:0472 6161564

Mehmet Eroğlu
Erzurum Karayazı Karakaya İlköğretim Okulu 
gulnar_mehmet@hotmail.com
0536 617 00 22

Engin Öğretmen
ŞEHİT UZMAN ÇAVUŞ CENGİZ TÜRK ANAOKULU 
Kazım Karabekir mah. Eski Bahçelievler Karakolu Binası 
Okul Müdürü Engin Tekinanğaç

0541 790 3210- 0472 216 55 11

2008'den beri aktif halde yürüttüğümüz kampanyalarımıza devam etmekteyiz.Facebook hesabı olanlar, "Okumak Onların Da Hakkı" diye aratırsa grubumuzu görüp bizlere katılabilir.Hesabı olmayanlar da Google'dan bizlere ulaşabilir.Amacımız,bizden destek bekleyen öğretmen arkadaşlarımıza yardımcı olabilmek,karınca kararınca desteğimizi hissettirmek.Neticede,Batı'da ya da Doğu'da nerede yaşarsa yaşasın,eğitim aşkıyla yanan her çocuk bizim çocuğumuz.Daha öncesinde "1 Kalem 1 Silgi" diye bize destek veren yüreklerle birşeyler yapmaya çalıştık,yettik yetmedik bilmiyorum ama devam etmeye kararlıyız!

Maddi imkansızlıklar yüzünden,eğitim alamayan ya da eğitim almak da zorlanan bir öğrenci olmanın ne demek olduğunu öyle iyi biliyorum ki...Gerek bunu şahsi bir hayalperestlik,gerekse beni cesaretini cahilliğinden alan bir idealist olarak görün ama ahdım vardı,boynumun borcu gibi belki de...

Sizden para istemiyoruz,sizden ihtiyaçlar doğrultusunda destek bekliyoruz.
Kampanyamıza katılmak isteyen olursa bana ulaşabilir,yukarıda öğretmenlerimizin adresleri ve numaraları mevcuttur ancak ihtiyaçları ve diğer gerekenleri sizlere söyleyebilmem için bana ulaşırsanız çok mutlu olurum.

Katılan katılmayan herkese yüreği için şimdiden teşekkür ederim.

Ama...

Destek verelim ama...Yürekleri kirlenmesin diye,insanları sevsinler diye...

2 yorum:

  1. çok zor şartlarda eğitim-öğretim gerçekleştirmeye çalışıyorlar. Ordaki eğitimcilerimize Allah yardım etsin, sabır versin. Temmuza kadar ben de o şartlarda çalışıyordum ama şimdi iskenderundayım. Yine de şükür etmek lazım. Geçen hafta Pakistandaki kardeşlerimiz için yardım toplandı. milli eğitim bakanlığından gelen zarflarda bir not ve velilerden yardım için destek... Herşeye rağmen imkanlarımız var. en azından internetten yardım kampanyası başlatabiliyoruz. Bu da güzel...

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili meslektaşım,
    Çok zor tabi,zor şartlarda eğitim gören öğrencilere eğitim vermek de zor.Allah yardımcımız olsun ama herşeyi Allah'a bırakmak da olmaz.Elimizden geldiğince yetmeye çalışıyoruz ve isteyince sanal denen şu ortamda da birşeyler yapmak mümkün.Destek istiyoruz hocam,aklınızda bulunsun...

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails