5 Eylül 2010 Pazar

Pazar Pazar

Gece uykusunun ne kadar önemli olduğunu,uyku düzenim giderek bozulunca daha iyi anlıyorum.Gereksiz kiloların  nedeni sanırım bu.İtiraf edeyim,ramazanla beraber kütlesel ağırlığımda artış oldu.Her gün aynaya bakınca moralim bozuluyor.Gece ye,yat,sonra da laf et ama ne yapayım,niyetliyim.Dün yine uyuyamadım,koltuğa şöyle bir uzandım,o ara uyumuşum,hatta geç de kalktım,dokunmamışlar sağolsunlar ama yine de resmen şapşa gibiyim.Uyumamak adına kalktım,elimi yüzümü yıkadım,kendime geleyim dedim.Bi de fena çok fena bir rüya gördüm,kabus aslında.Her ne kadar tabirinde,beklediğiniz haberi alacaksınız,istediğiniz fırsat sizin olacak dese de yok ben halen rüyanın/kabusun etkisindeyim.Kendimi fena hissettim.En fazla 10 saniye süren şu rüyalar/kabuslar nasıl olur da bir insanı bu kadar etkiler bilemiyorum.Biraz kendime gelmem gerek sanırım.


*Resmi izleyici sayım: 112 olmuş!Çok mutlu ettiniz beni,çok teşekkür ederim.

2 yorum:

  1. Ramazandan sonra verirsin kilolarını merak etme.Uyku sorunu bendede var sahura kadar oturuyorum sonra 1e kadar at dun ve bugün sınav vardı erken kalmam gerekti ve şu an aptal gibiyim ama uyursam gece uyuyamıcam yine ve bu böyle sürüp gidecek :P

    YanıtlaSil
  2. @Karabıdıkım,

    Ah inşallah veririm.Kilo alan ama nedense vermeye gönlü olmayan bünyelerden benimki.Ama deneyeceğim.Uyku fena ya,cidden.Aynen öyle şapşal şapşal etrafa bakıyorum.Sınav nasıldı peki?

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails