8 Eylül 2010 Çarşamba


Ne çabuk geçti bilmiyorum ama bu senede Ramazan bitti gitti.Rabbim oruçlarımızı kabul etsin.Bu kadar hızlı geçmesi inanın beni şaşırttı.Dün imsakiyeye baktığımda şaşırdım kaldım.Son kez sahura kalkmıştım.Hoş,uyumadım ki kalkayım ama.Son sahurumu ederken,hiç etmediğim kadar dua ettiğimi gördüm.Ansızın elim ayağım buz kesti,hayırdır inşallah.Dua ettim bol bol.Allah'ımın kabul etmesi umuduyla...

Bugün arefe ve ben bu senenin belki de son orucunu-belli ki ramazan ayındaki son orucumu açacağım.Kendimi nedense bugün O'na daha yakın hissediyorum.Oysa kulluk adına ne yaptım ki diye düşünüyorum.Annemin klasik sözleri vardır,eşeği de bağlasan tutar orucu,der mesela.Ve ben hep bunu sorgularım,gerçekten kulluk adına ne yapıyorum,bu oruçlar kabul oluyor mu diye.Niyet önemli derler ya hani,ben buna çok inanmam aslında.Hani adam niyetim temiz deyip her haltı yiyebilir ama aslında haklı sayılabilecek noktaları da var.Offf amma uzattım,bunlara nereden daldım yine?!

Velhasıl kelam,
Yaradan bütün dualarımızı kabul etsin!
Arefeniz mübarek olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails