6 Eylül 2010 Pazartesi

Böylesi Daha Güzel

Sevgili Desperate Housewife mimlemiş efenim beni,sanırım birazcık moral olsun istedi.Teşekkür ediyoruz efenim!


Konumuz,Böylesi daha güzel.Sanırım birşeylerin nasıl daha güzel olabileceğini yazacağım.Teyteytey.

  • Yıllardır "onlu" sabahlara uyanmak herşeye bedel,"herşeyden daha güzel",
  • Kendimden önce,O'nu ve ailemi düşünmek "daha güzel",
  • Bazı dizileri yeniden yeniden izlemek "gerçekten güzel",
  • Saçlarım koyu renkli ve balyajlı halleriyle "daha güzel",
  • Haberleri öğrenmek için,gazeteleri okumak,onlara dokunmak "daha güzel",
  • Kitaplarımı kendime saklamak,onları değer bilmeyenlere verip,kırışmalarını izlemekten "daha güzel",
  • Eteklerin altına topuklu ayakkabı yerine converse giymek "çoook daha güzel",
  • Pembe allıklardansa bronz ışıltılı allıklar kullanmak "daha güzel",
  • Beraber battaniye altında,üstelik kahve içerken film izlemek "daha güzel",
  • Yağmuru izlerken çay içmek,yağmur altında yürümekten "daha güzel",
  • Limonlu yeşil çay "daha güzel",
  • Kırmızı ve bordo ojeler "daha güzel",
  • Ve bazen birşeylerin olmaması olmasından "çok daha güzel".
Güzellere doyum olmaz ama birşeyleri hissetmek daha güzel,benim gibi hissedenlere gelsin bu mim ancak ismen,

*Keyfe Keder,
*Cips Yiyemeyen Kız,
*Bad-ı Saba,
*Kendimce 'mi mimliyorum.

4 yorum:

  1. Çok orjinal bir mim olmuş. Ama ben bundan bir tane bile yazamam herhalde. Bak bilmediğim yerden geldi. Akşam çalışıp hazırlanayım bari.

    Bu arada hatun onlu sabahlara uyanmak diye başlamış, e ben seni vurayım o zaman? k-ı-s-k-a-n-d-ı-m :)

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili Keyfe Keder,

    Sevdin di mi sen de?Ama yazarsın ya,öyle yazılmayacak gibi değil ki.Dök içini kardeşim.

    Ayrıca kıskanma,Allah sana daha iyisini verir,her zaman da versin,ben dua ettim:))

    YanıtlaSil
  3. Eteklerin altına topuklu ayakkabı yerine converse giymek "çoook daha güzel",
    Kırmızı ve bordo ojeler "daha güzel",

    bence de :) bir de -hiçbir yerde bulamadığım- ysl #35 tuxedo gray oje güzeel :))

    YanıtlaSil
  4. @Gevezem,

    Seni burada görmek de çoook daha güzel:))

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails