26 Eylül 2010 Pazar

Bilinçaltını Alt Üst Etmek


Normal şartlarda kişisel gelişim kitapları okumam ben.Heo sıkıcı gelir,şunu yapın,bunu yapın,bunu deyin,vay efendime söyleyin işte şudur budur,hani terzi kendi söküğünüzü dikemez de millete akıl vermesi kolaydır ya,işte o hesap,ama bu kitabı okumaya başladım başlayalı,eğleniyorum ve "Aaaa ne kadar doğru diyor" diye düşünüyorum.

Genelde sıkıcı gelir gelişim kitapları,dili çok sıkıcı ve yavandır.Okudukça sanki kelimeler ağzımda büyür,okunmaz hale gelir ama Erdal Demirkıran o kadar akıcı bir dille yazmış ki,resmen kalakaldım.Sıkılmadan okunan ve dahası gaza getiren bir kitap.

Öncesinde bu kitabı bir arkadaşım söylemişti de okurum deyip kulak ardı etmiştim,geçenlerde D&R'a gittiğimde,indirimli kitaplara bakayım dedim,bakarken bu kitabı da alayım da bencilliğin doruklarında gezinen bir arkadaşa hediye edeyim dedim.Vazgeçtim sonrasında,bana ne ya,kendim okurum dedim ve başladım okumaya.Öyle cümleler var ki,öyle gerçekler ağzım msn smileysi gibi :O kalakalıyor.Secret yanında halt etsin diyor ve şiddetle tavsiye ediyorum.

4 yorum:

  1. ay ay ay. noneless bissürü yazı yazmış yokluğumda :)) hepisini okudum ama buna yorum yazıciim :))

    ben de seviyorum erdal demirkıran'ı. geçen sene bizim okulda seminer filan vermişti. ama benim favorim 'sen şimdi gidecen ya, cehennemin dibine git'. çok farklı bi bakış açısı :)) hele 'bağır taşı'na bayıldım :))

    YanıtlaSil
  2. @Gevezem,
    Hoşgeldin kuzum sen nerelerdesin ya!
    Yazdım çizdim valla birşeyler yaptım:)

    O kitabı da aldım,bakalım bu bitsin,hemencecik onu da okuyacağım!Nasıl da akıcı yazıyor di mi ama!Sevdim gerçekten.Beğendi ben:)

    YanıtlaSil
  3. bak aynen senin gibi düşünüyorum şu an ben de o kitaplar hakkında ama sanırım kıracağım bu kitap sayesinde önyargımı:)

    YanıtlaSil
  4. @bad-ı saba,

    Gerçekten öneririm,öyle güzel yazmış ki tadından yenmiyor:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails