16 Eylül 2010 Perşembe

Çekin O Pis Ellerinizi

Artık bu kadar da olmaz diyorum.Şimdiye kadar elimden geldiğince siyaset yapmaktan çekindim bu sayfada ama cidden artık yetti.Haberleri izliyorum da şimdi,referanduma katılmama çağrısı yapan BDP,şimdi de çocukların okula gitmemesi gerektiğini kendine göre mantıklı sebeplerle boykot ettiğini anlatıyor.

Anayasal hukuka göre,bir insanın bireysel eğitim hakkını elinden almak en büyük suçlardan birisidir.Hoş,bizim ülkemizde kız çocuklarını okula göndermeyen sayısız aile var.Maddi sorunları da bahane olarak ortaya sürüyorlar ya deliriyorum.Kim ne derse desin,bu ülkede okumak isteyene eğitim hakkı tanınıyor.Okuduk da ne oldu,sayısız üniversite mezunu işsiz,geri kalanı da işsiz adayı diyebilirsiniz.Size sonsuz kez katılıyorum ama insanların hayatlarını bu kadar siyasi malzeme yapmaya kimsenin hakkı yok.

Dini,dili ya da farklı şeyleri kullanarak insanların "insan olabilme haklarını" ellerinden alanların insan olduğuna inanmak istemiyorum.Devletin eşit hakları vermediğini iddia eden,sonrasında eşitlik için,kardeşlik için ortalığı velveleye veren bu insan bozmalarını anlamak için de fikir yürütmekten yoruldum aslında.Aslında her şey o kadar ortada ki.İnsanları birer piyon gibi kullanan sonrasında,biz sizin için varız diyen zihniyetlerin eleştirdikleri kimseler gibi çıkar güttüklerini bilmek de ne acı!

Eğitim,sağlık ve diğer hukuki ve sosyal düzende Türk vatandaşı olan herkes aynı haklara sahipken,biz-siz ya da biz ve diğerleri diye toplumu ayıran bu zihniyetler şimdi de kendisinde hangi cüreti buluyorsa,parti olarak öğrencilerin 1 hafta okula gitmemesini tasvip ettiklerini ve hatta bunu rica(!) ettiklerini beyan edip insanlara bizim dilimizi okullarda öğretmiyorlar,bizi dışlıyorlar,bizi bıdı bıdı diye fikirlerini empoze etmeye çalışıyor.Fikri hür,vicdanı hür milletimin bu tür oyunlara gelmemesini temenni ediyorum ama artık yaşadığım ülkenin benim gibi düşünenleri bünyesinde barındırmadığını,hatta "evet" diyerek artık Türkiye'nin eski Türkiye olmadığını gösterdiğini biliyorum.Ne acı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails