1 Eylül 2010 Çarşamba

01.Eylül.2010

Günaydın blögcan,
İtiraf edeyim yazmaya başlayıp başlayıp sonra yine vazgeçiyorum,uyku sersemliğinden mi yoksa aklımın haberlerde olmasından mıdır bilmem konuya nasıl giriş yapacağımı bilemedim.Bu arada küçükken haber izlemekten ne kadar sıkıldığımı düşününce hayıflanıyorum,küçükken derken,hani lise yıllarında.Dünyanın sadece benim etrafımda döndüğü yıllarda...Haberleri izleyen herkese karşı da "dahi" gözüyle bakardım.Oysa deneyince oluyormuş,bunca yıl boşuna "bazılarını" dahi sanmışım!

Neler oluyor bitiyor şu ülkede,nasıl beter haller var,şükürler olsun da yahu bu olanlara dur diyen kimse yok mu acaba?Cidden merak eder oldum artık,hani her gün farklı farklı sosyal sorunlar ortaya çıkıyor da acaba başka bir ülkede de bu kadar farklılık farklı günlerde değil,aynı gün içinde çıkıyor mu?Gerçi geçen gün şaşırdım,komşumuz Yunanistan'da da kadroyu alamayan sözleşmeli öğretmenler Eğitim Bakanlığı önünde eylem yapıp polislerle birbirine girmiş.İlahi Yunanlılar,lokum,baklava derken,şimdi de eylemlerimizi mi çaldınız?Çalmayın,sizin olsun efendim bu eylemler...

Alıştık ama...
Öyle böyle alıştık.

Ve unutmadan,SihirliEller sesimi duyuyorsan,bana seni soran sanırım 4.blogger.Yeni adresinden bi'haber seni soruyorlar,meraklarını nasıl giderirsin bilmem ama durumu bilesin!Bir blogger için bundan daha güzeli var mıdır acaba?Merak edilmek...Acaba beni kaç kişi merak ediyor,bir elin parmaklarını geçer mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails