30 Ağustos 2010 Pazartesi

Secret!Çok İstedim,Olur Mu?

İnat ve ısrarla bu konuya değinmeyeceğimi söyledim ama bugün güzel bir haber aldım,daha doğrusu,canmeslektaşımla konuşurken alt yazı ile kendimi(ze) geldik.Mevcut surette yarın yapılacak olan öğretmen atamaları ertelendi.Yuppi!Oley!

Biliyorum,iptal olmadı ama hani insan ertelenmesinden bile umutlanabiliyor.Belli mi olur yau,ertelenen sınav,iptal olur-aslında olmasını istemiyorum,hangi kafayla gireceksin bu sınava ama-belki puanlar yeniden hesaplanır ve sapan standart sapmamız eklenir.Ha,neden olmasın!Vay be!Oldu la oldu,Secret* da yapmadım oysa,40 kere söylesem acaba farklı şeyler de olur mu?Ama bu sene cidden çok istedim,bu sene mesleğime dönmeyi fena istedim!

Çorbam kaynadı benim,mecaz anlamda kullanmadım,iftara az kaldı,çorbam kaynadı,darısı pilava,ben şimdilik izin istiyorum.

Secret ya!
Virgül...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails