29 Ağustos 2010 Pazar

Hayat!Akıp Gider!


Uzun zamandır yoktum ortalarda,dün enkazın içinden birkaç kelam etmek istedim,yazmayı unutmuşum fark ettim,hayıflandım.Ama dün duygularımı ifade edemeyecek kadar yorgundum aslında.Aslında bugün de yataktan resmen sürünerek kalktım.Allah kabul etsin,niyetliyim,niyetten ötürü yapılan sahurlar,uykumu değil,bünyemi parça pinçik ediyor.Bu yüzden sürünüyorum resmen.Suratım resmen limon satıyordu,hani meymenetsiz deseniz hiç de alınmazdım sanırım.Sonra işte aniden gökyüzüne baktım,öyle mavi,hani böyle mis mavi,bebek mavisi,can mavi...Öyle parlak ki...Dedim,N'oluyoz la,kendine gel,hayat akıp giderken arkasından el sallama!O halde bile bunları dedim,harbi!
Sonrasında,sevgili Glaskas'ın samimi yorumunu görünce,daha bir mutlu oldum!
N'aptım olmadığım bu süreçte,en son Ankara yolları taştan nağmeleriyle gezinmiştim blogumda.Evet Ankara'daydım!-dım diyorum çünkü görev yeri değişti ühüüü!


Efenim neler oldu bitti,gözden geçirmem gerekirse,çok şey oldu!
 
ANKARA'da bulunduğum her gün,aksiyon filmlerine taş çıkarır değerdeydi aslında.İş hayatının getirdiği yoğunluk ve yorgunluğun yanı sıra,özelin verdiği ağırlığın yanında hiçti!Özlem bir yandan,aile içi çatışma bir yandan yedi bitirdi beni!Buna rağmen,ANKARA'nın o yağmurlu havası bana iyi geliyordu.Özellikle haftasonları içilen çaylar ve atılan tavlalar...Değme benim keyfime!Özledim mi ne?!

Ama ne olursa olsun insanın kendi evi olmalı!
Anneannen-deden ve dahası da olsa,akraba neticede!Büyüdüğün,yetiştiğin ortamın ve deneyimlerinin sana kattıkları ile kendini yaratıyorsun.Yarattığın sen'i belli bir süre sonra değiştirmeye çalışanlar olunca çatışıyorsun.Emek,vefa,hatır ve dahasının getirisiyle aklına yatmayan olayların bir arada bulunması insanı yoruyor.Yoruldum efenim!

ZATEN susmaya alışmıştım ama susmaktan ötesiydi yaptığım,artık çabalamam gerekiyordu.Güç mü bıraktılar Alla'sen!-Bunu da anlatacağım!-***

Velhasıl kelam,evimdeyim!Görev yeri değişti,ooooooh mu demeli?!Evimdeyim,ne hoş ama Ankara'yı özledim.Bana hem iyi hem de kötü gelen o anakarayı!Size de böyle oluyor mu?Herhangi bir meta sizi hem mutlu hem de mutsuz edebiliyor mu?Valla benim hayatımda buna benzer çok şey var,çelişkili hatunum vesselam... 

Tabi zaman geçiyor efenim.Sanki ben Ankara'dayken daha da hızlı akıp geçti.Eve geldim,herşey değişmişti sanki.Badem bey artık 16.ayının içinde mesela.Kocaman olmadı ama büyüdü.Tatlı ballı lokmalı birşey oldu!Oyyy iyi ki var,beni mutlu eden nadir KİŞİLERDEN!

He bi de bu süre zarfında değinmediğim o lanet sınava,KPSS,girdim.Konuşmayacağım bu konu hakkında,konuşmayacağım!Kendimi bu konuda konuşmamaya şartlandırdım!Ofz!

Zayıfladım mı?!Hayır!O kadar yüzdüm,güneşlendim ama zayıflamadım.Ramazanın getirisi de olmadı şükür ve şükür ki spora başladım yeniden.Evet yaa bu sorun işte,sesimi duyan varsa birilerine söylesin!İnsanlar Ankara'da koşacak yer bulamıyor,tıkış tıkış binalar arasında koşacak değiliz sanırım!Her yere saçma sapan anıtlar,binalar dikeceğinize,Allah aşkına 2-3 tane nezih park yapın,insanlar ağaçlara hasret gidecek,suçlusu da o binaları dikenler olacak!Benden söylemesi!
Duygusal çalkalanmalarım olmuyor mu?Oluyor elbet.Ama mutluyum!En azından mutlu olmayı biliyorum.Ansız gelen gözyaşlarına engel olmayacak kadar da cesurum halen!İnsanım anacığııım ağlarım ben de!Öyle vurdumduymaz durduğuma bakmayın,beni bilen bilir,bilmeyenin de koy dötüne rahvan gitsin.*

SONRA;
Canımı sıkan birkaç olay yaşadım,bunlara değinmek istemiyorum ama birkaç söylemem gerek,hep sus hep sus nereye kadar canım!

"Ben salak değilim,olanı biteni görecek kadar zekiyim,susuyorsam şükredin!Salak ya da kendimi savunmaktan aciz olduğum için değil,tenezzül etmek istemediğim için susuyorum.Yoksa şükr'lsun çirkefle çirkef,efendiyle efendi olacak kadar laf yapıyor ağzım!Sizi şu mübarek günlerde diyeceğim o ki;Allah size düşündüklerinizin 1000 katını versin.Merhametinden size bahşetsin!"

Oh be!

Anlatınca baktım da çok da birşey değişmemiş gibi.Değişse de bütün samimiyetimle söylemek isterim ki,ben hiç değişmedim!Yine aynı benim!Ne mutlu bana...

Virgül...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails