29 Ağustos 2010 Pazar

Ait Olmamak

Kendimi bir yere ait hissetmiyorum!

Ne demek bu?!
Kendimi,bu dünyaya,yaşadığım topluma ve hatta "evime" giderek yabancılaşıyor gibi hissediyorum.Aslında bir yere ait olmamak diye birşey yoktur,söz konusu olan hissetmemektir.Cehennem azabı gibi başlar,sonrasında uyuşup,düzeltiyorum,alışıp gidersiniz.Aman benim için herşey aynı,değişen birşey yok demeye başlarsınız.Sorun mudur değil midir bilemem ama insana kendinin yapabileceği en büyük işkencedir,böyle ceza olur mu?

Tam bir yere sığamamak...

Nasıl da zordur aslında.Herşeyden,herkesten uzaklaşmayı umarak yaşarsınız içten içe.Herşeyi arkada bırakmayı umarak kaçma isteği...Oysa ne kadar kaçarsan kaç,kendini bir yere ait hissetmedikten sonra yerin  ya da bu kaçış isteğinin önemi var mıdır?

Evde eve ait olamazsın,uzaklara gidersin,hayatındaki figürler ve ortamlar değişir,yine de bunlar sana tanıdık gelmez.Daha da uzağa kaçmak istersin,kaçarsın belki de.İlk zamanlar iyi gelir,ama sonrasında uzaklar da dar gelir.Herşey daha yabancı görünür.Ailen,doğduğun,büyüdüğün ev bile senin değildir sanki.Her yere yabancılık çektiğin için,nefes alamadığın için...Kıvranıp durursun!


ASLINDA bunu hissetmek ilk zamanlarda kolay değildir.Böyle damağınızda buruk bir tat kalır,anlam vermeye çalışırsınız,nedir ne değildir kavramak zordur.Belki de insan kendine itiraf edemez bu duyguyu.Ama işte bu duygu çok yıpratır!

İşte ben böyle hissediyorum son zamanlarda.
Bir yere ait olamamak...
BELKİ de,varolan düzeni terketmekten korkmak...

Daha öncesinde de demiştim,sanırım kendi düzenimi kurana dek her düzen bana aykırı,her düzen beni sıkıyor.Geçecek diyor bi DOST,geçecek mi?Geçer elbet...

Ben bir yere ait değilim,peki ya siz?

6 yorum:

  1. uzun zumuzdır ben de yokum :)tekrar döndüğüne sevindim..

    YanıtlaSil
  2. @Bestami Palta,

    Teşekkürlerimi sunarım efenim!Gördüm,duydum,aldım haberlerini,adınıza çok sevindim!Eşine çoook selamlar;)

    YanıtlaSil
  3. HoşgeldinAma uzun ara san pek yaramamış pek bir karamsar gördüm seni.

    YanıtlaSil
  4. @Sihirlim,

    Hoşbulduk:)Aslında karamsarlık değil de olumsuz giden şeylerden kalanlar...Kendimle savaş halindeydim,bunlar son patlamalar...Düzeliyorum,şükür daha iyiyim:))

    YanıtlaSil
  5. Kimse bir yere ait değil zaten...
    Bu hissi çok iyi bilirim... Kaçsanda, kalsanda kendini bir yere ait hissetmeme hissi seni terketmiyor...

    YanıtlaSil
  6. @Sevgili Haccecan,

    Zamanla insan alışıyor bu duyguya,zaman iyi etmiyor ama alışıyor işte,sonrasında da zaten kaçmıyorsun,devam ediyorsun.

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails