10 Mayıs 2010 Pazartesi

Zaman Ne Çabuk Geçti


Çok uzun zaman oldu sanırım.Cidden uzun süredir yazmamışım,itiraf edeyim takip listemi takip bile edemedim.Farkettiğim tek şey,zamanın beni ordan buraya atmasına izin vermem olmuş.Peh!
Ne kadar çok şey oldu da ben yazamadım.Oysa her gece yatağa yatınca aklımdan neler geçiyor da kaleme geçirmiyorum.Yazıklar olsun bana!

Ne işe ne okula ne de farklı hayat kaidelerine suç bulabilirim.Tamamen benim üşengeçliğim,başka birşey değil!

Ama itiraf ediyorum özlemişim...
Yazmayı...
Ben geri geldim ve hoşgeldim:))

6 yorum:

  1. Öncelikle hoşgeldin sefa geldin lâkin inanalım mı şimdi geri geldiğine :) Ya gene üşenirsen yazmaya?

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin NoNeLeSS :) Yeni tema da çok hoş ;)

    YanıtlaSil
  3. @Canlarım,

    Hepinize teşekkür ederim:) İnşallah artık kalıcıyım:)

    Bu arada Summer,tema eskidi...

    YanıtlaSil
  4. Ben yeni görüyorum ya da en son yazında görüp de hatırlamamış olabilirim :) Lakin yeni yazını görmedikçe bloguna uğramıyordum :)

    YanıtlaSil
  5. @Summercan,

    Olabilite arkadaşım,sorun yok:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails