11 Mayıs 2010 Salı

Canımdan Bir Parça

2004 Eylül ayıydı.
Üniversite hayatım başlamıştı,sanırım okulunm ilk günüydü.Ama ben daha öncesinde vardığım için Ada'ya kirli çamaşırlarım vardı.Yıkamalıydım ama nasıl? Ne çamaşır makinesi vardı ne de burstan kalan param.Ada'nın ilk ayında bütün paralar uçup gitmişti.Elde yıkamaya karar vermiş,ardından yurt banyosuna gitmiştim.O vakit kaldığım ilk yurdun banyosu ve mutfağı ortaktı.Sonradan daha fazla tahammül edemedik,başka yurda geçtik o ayrı:)

Çamaşırlar dağ gibi birikmiş,bir kısmını bitirmiştim ki başa bela kotlar kalakalmıştı.Ta ki ordan naif bir ses, "Yardım edebilirim,istersen" diyene dek...Kotun bir ucundan tutup da üstünün ıslanmasına aldırmadan ince bilekleriyle kot pantalonu sıkmaya çalışan kızla konuşmaya başlamıştık.

Ben: Ayyy çok teşekkür ederim
Kız: Rica ederim:) 
Ben: Yeni misin sen de?
Kız: Şey,evet ya sen?
Ben: Evet,ilk senem.Hangi bölüm?
Kız: İngiliz Dili ve Edebiyartı
Ben: Aaa, hadi canım,ben de ama ben seni neden görmedim?
Kız: Şey,ben geç kaldım da dün geldik.
Ben: Aaa ne güzel ben Ben ya sen?
Kız: Ben de Kız...
Ben: Memnun oldum:) Nerelisin?
Kız: Kayseri.
Ben: Hadi canım,ben de,neresinden?
Kız: Pınarbaşı ama biz Nato'da oturuyoruz.
Ben: Yuh diyorum,biz de Nato'da,xxx sitesinde siz?
Kız: yyyy'deyiz,hangi okuldan mezunsun?
Ben: Syal'dan.
Kız: Sümer Süper.
Ben: Aaa,İlkay hoca'dan.Benim dersaneden hocamdı,aaa kuzenim de o sınıfta.Müziği hatırladın mı?
Kız: Sıra arkadaşımdı.

Derken amcası babamın arkadaşı çıktı ve 4 sene aynı sırayı,aynı sınıfı,aynı yurdu,evi,odayı ve hatta yatağı paylaştık.Korktuğum gecelerde sarılıp uyuduğum can kardeşim,dostum,bitanem...

Ve kaç zamandır nefes alamıyordum,nasıl özledim.Beni aradı,açamadım,sonrasında da ulaşamadım.Neden?Çünkğ 3.sınıfta nişanlanan ve mezun olur olmaz evlenen can arkadaşım,sevgili eniştemizle Tunceli'de.Eniştemiz,gururlu Türk askeri,üsteğmendir.Ve malum olaylardan sonra,telaşım daha da arttı.Ama şükür bugün sesini duydum.

Yeğenimiz,anne karnında 3.5 aylık olmuş ve çoooooooooook şükür sağlıklıymış!
Nasıl özledim ama nasıl da onun o cıvıldayan sesini nasıl özledim!
Telefonu kapattığımdan beri ağlıyorum!
Bitanem...
Rabbim seni korusun!

Daha da yazacaktım ama mecalim kalmadı!

2 yorum:

  1. çok saçma gelebilir diyeceğim şeyler. Eğer şehir doğruysa, sümerdeki ilkay hoca da doğruysa. Onu arıyorum ben de :) sümer lisesi,ilkay hoca diyerek gogıllayınca burası denk geldi . İlkay hanım ile irtibatınız var mı acaba ? Eğer varsa, kimlik belirleyici bi şekilde mesaj atıcam size. Kendisi benim de hocamdı, sayesinde ingilizce öğretmeni oldum ben de :) falan filan . umarım haber alıyorsunuzdur ya da soyadını vs biliyorsunuzdur. iyi günler dilerim .

    YanıtlaSil
  2. @Sayın Adsız,

    Saçma değil,evet kendisi hocamdır.İlkay hanım,sarışın.A** dersanesinde de yıllardır öğretmenlik yaptı.Sonrasında bıraktı,eşinin S....Caddesi'nde kitabevi vardır:))İrtibatım var tabi,siz bana yine yorum yaparsanız,yayınlamam ve size şahsi olarak mail atarım.

    Sevgiyle,

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails