10 Mayıs 2010 Pazartesi

Canımdan Al Canım'a Kat Rabbim!

Dün anneler günüydü ve ben annemden uzaktaydım.
Ve annem tek başına,Mersin'de idi.Kızgınım.Kardeşime.Neden?
Hanımefendi Karadeniz turuna çıktı.Kabul,çıkmalı.Gezmek onun da hakkı ancak annem hasta.
Yazmadığım dönemde 1 Mayıs tatilini perşembeye bağlayıp 2.5 aydır göremediğim ailemin yanına gittim.Gittim ve evden çıkmadım.Annem hastaydı.Bana söylememişler ama annemde kalp çıkmış hatta 1 hafta öncesinde kalp spazmı geçirmiş.4 gün kaldım yanında ve 4 gün boyunca bir insanın ateşi hiç mi 39'a düşmez? Hep 39+ şeklindeydi.Uyumadım,düşünmekten...

Ya anneme birşey olursa diye...

Gurbette olmanın en kötü yanı bu zaten.Off ağlayacağım,ama geç de olsa burdan herkesin,her annenin anneler gününü kutlarım.Rabbim bütün anneleri evlatlarına bağışlasın!Bencilce belki ama benden alsın,anneme versin!

Annem!

3 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun.
    Allah acil şifalar versin.Ama o kadar evham yapma eşimdede kalp yetmezliği var nakil bekleniyor.ama benim içim inan senden daha rahat dua et ve ferah tut kalbini allah yardım eder.

    YanıtlaSil
  2. Annenize allah şifalar versin.Allah bütün anneleri evlatlarına bağışlasın.Yaşımız kaç olursa olsun ama annemiz hep başımızda olsun.Aynı duayı bende ediyorum allah benim ömrümden alıp anneme versin diye.....

    YanıtlaSil
  3. @Canlarım,

    Belki de evhama gerek yok ama işte gurbette olunca,uzaktasın ya hep böyle için içine dar geliyor.Yine de dualarımla rahatlamaya çalışıyorum.Rabbim hepimizin annesini bize bağışlasın!

    Güzel sözleriniz için teşekkür ederim!

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails