23 Mart 2010 Salı

Özür Dilerim.Yazamıyorum Artık!


Son zamanlarda fena boşladım seni blögcan,biliyorum.Az önce bir dostun sözleriyle kendime geldim ama ne acıdır ki O'na da,Hayatımda yazmaya değer birşeyler olmuyor ki,dedim.Ya da buna benzer şeylerdi.Bilmiyorum.Aslında hayatımda o kadar çok olup bitiyor ki neleri,nasıl yazacağımı bilmiyorum.Kafam karıştı bilemiyorum.İlk kez yazamıyorum.Bu hale geldim.Kelimeler bana uzak geliyor.Cidden cümle kurmayı başaramaz oldum sanki ve tabii sıkıcıyım artık ya da bilemem.Sıkıldım.

Affet beni blögcanım,dostum...

6 yorum:

  1. aynı durumdayım ben de.yazmadıkça yazmayasım da geliyor.

    YanıtlaSil
  2. @ayselon,

    Ah ah...Yazmak istememek değil de aman ne bileyim,dolup dolup taşıyorum ama yazamıyorum.Sanırım yetenekli değilim artık bu konuda.

    YanıtlaSil
  3. yine neler oldu?
    kafan karışmı gibi geldi bana.
    hadi hayırlısı sıkma kendini.

    YanıtlaSil
  4. her dakka bloguna birşeyler yazacaksın diye birşey yok Noneless; içinden geldiği zaman, dökmek istediğin zaman yazabilirsin? öyle değil mi?

    *****yaz geldi, portakal çiçekleri açtı. bekleniyon. ***** :)

    YanıtlaSil
  5. None'cım,
    Saçmalama canım, yetenekle ne alakası var. Blog yazarı olmak için yetenek yarışmasına mı giriyoruz sanki? Önemli olan içinden geçeni bir satır olsada yazabilmek. Yüreğinden geçeni dinle, kafan çok karışmış senin, güveniyorum sana :)

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. @Canlarım,

    Ah beni cidden tanır hale geldiniz.Kafam nedenli nedensiz bu aralar karışık.Her gün blogu açıyor,okuyor ama yazamıyorum ve bu beni ziyadesiyle sıktı.Aslında birşey değil,çok şey oluyor ama bilemedim.

    Her dakika yazmak ya da uzun yazmak gibi bir derdim de yok aslında ama...Bakalım...

    İşi ya da okulumu bahane edecek değilim.Bunları ben istedim ama sanırım fiziken olmasa da beynen yoruluyorum.Ee tabii duygular da cabası...

    Ama cidden şöyle kendime zaman ayırmam şart oldu!

    Güzelliğiniz için teşekkür ederim!İyi ki varsınız cidden!

    ***Portakal çiçekleri açadursun ah gelebilsem gelemiyorum Coach!Ama bir Pazartesi site önünde çığlık çığlığa bir manyak görürsen şaşırma!;)***

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails