12 Mart 2010 Cuma

Hayırlı Cuma'lar


Bugün içimde anlamsız bir kaygı var. Cidden zor bir gece geçirdim.Hayır,evdeydim amma velakin uyuyamadım adam akıllı.İçimde anlamsız bir ağlama silsilesi söz konusuydu.Birilerine bunu anlatmak istedim ama yapamadım.Nankör değilim,beni seven ve saat kaç olursa olsun beni dinleyecek dostlarım şükür ki var!Ancak kimseyi rahatsız etmek istemedim.

Kendimi yattığım yatağa,odaya yabancı hissettim.Hatta kendime yabancı hissettim.Onları özledim.Ansızın ağladım.Bilmiyorum ama öyle.Sonrasında sabaha dek bir o yana bir bu yana döndüm durdum.Sabah 06.00'ydı tam aniden kalktım.Nedense uyandım,hemen telefonu aradım,sanki bir yerden telefon mu bekliyordum.Beklemiyordum da ama uyandım.Kan ter içindeydim.Kombiyi de kapattığımı biliyordum ama anlamadım.Kalktım,rutin şeylerdi yaptıklarım.Sonrasında,uyuyamadım.

Bugün izinli olduğum halde,uyuyamadım.Oysa kaç gündür bünyem öyle yorgundu ki,uyumalıydım yapamadım.Dedim ya içimde tuhaf ve anlamsız bir kaygı vardı.Halen öyle...

---

Ve bugün Cuma...
O salak kadın programlarına inat,nice değerli hocalarımız Cuma fetvaları veriyor TV'de.Her zaman dini bütün bir insandım,hamdolsun!Ancak bugün nedense içimde daha bir O'nu hissettim.Son zamanlarda dinlediğim bütün ilahiler nasıl da güzelmiş,bugün bunu daha iyi anladım.O'nu düşününce,içimdeki kaygı gidiverdi.Rahatladım!Ağladım ve dua ettim!Beni kulluğuna layık görsün diye...

Bugün Cuma...
Rabbim hepimize hayırlı Cuma'lar nasip etsin!
Bol bereketinden hepimize ihsan etsin,nasip etsin!

2 yorum:

  1. keşke içinde bulunduğum buhrandan(gafletten) ben de uyanabilsem!keşke uzun zamandır hissedemediğim o cuma'yı hissetsem...

    YanıtlaSil
  2. @Değerli ayşelon,

    Dilerim bundan sonraki bütün Cuma'lar senin olur.Sen içini ne olursa olsun ferah tut!
    Dualar senle olsun...

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails