17 Şubat 2010 Çarşamba

Elimde Kalan Bir Fotoğraf Bile Yokken...

Başlığına ve eklemem gereken fotoğrafa karar veremeden başlıyorum yazmaya...
(Resim ile fotoğraf arasındaki farkı bilmeyenlere,bilmedikleri için de her görüntüye resim diyenlere kıl olduğumu söyledim mi ben? Aha...Ne uzun bir cümle:))
Efem bendeniz şahsen bizzat geri döndü,yoğun oldu ama döndü.
Mersin'e belki de uzun bir iç çekişle belki de bir süreliğine veda ettim ama içim cız cız ediyor.Arkamda kalanlar...
Hele Badem'in o asansörden zorla inerken çıkardığı ağlamaklı sesin tınısı ve Beni Bırakma dercesine elimi yüzümü yağlaması...Off özledim ulen!
Ama söz! Evimi tutar tutmaz Ankara'da ilk işim oğlumu yanıma almak...Zaten ilk izinde onu ve canlarımı görmeye gideceğim...

An itibariyle anneannemde kalmaktayım.Her ne kadar anneannem de olsa,hatta dedem ve anneannem gibi 2 kişilik bir evde olsa kendi evim gibi olmuyor.(Şaşırtıcı ama üniversiteye gittiğim ilk günlerdeki tuhaf burukluğu yaşıyorum an be an...)Ama o kadar mızıldandıktan sonra,şikayete hakkım yok!Hayırlısıyla şu eğitim aşamasını da geçersem vay vay vay...

Bugün ilk gün sayılırdı,hoş,sadece gittim ve geldim ama ilk gün be...
Israrla saçlarımı söyledi şef yardımcısı...Sinir oldum...
(Efenim sarı platine tilt mi oluyor beyzade anlamadım ama yarın saçlarım kahve tonlarına dönüyor...Breh!Ama zaten dip boyası gelmişti hiç de üzülmüyorum...Nasılsa istediğim vakit o saçlar röfle olacak hıh!)

Ah birazdan eski günlerdeki gibi elime bir fincan kahvemi alıp devam edeceğim...
Ah güzel Ankara...Özlemişim...Ama itiraf ediyorum Ankara'ya olan özlem özlediklerimin yanında anlamsız...
Ama yine de otobüsün o berbat havasız haline ve o sıcak sıcak duran iç temasına rağmen dışarının o buruk soğuğuna alışmış gibi özlemişim...

Birazdan geliyorum...
Yorumlarımı ne ölçüde yapacağım bilemeden...
Ara..:)

4 yorum:

  1. Güzeldir Ankara, severim ben :)

    İş yerindeki ilk günün de hayırlı ve uğurlu olsun NoNeLeSS'im :) Şef yardımcısı neden saçlarına takıldı, anlamadım...

    Sen bir fincan kahveni alıp gelirken ben de bir fincan çayımı yapıp filmimin başına geçiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. @Summercığım,

    Oh oh bana da çay:)
    Teşekkür ederim canım ya,ne izleyeceksen,söyle sonra önerirsen izleyeyim:)

    İyi seyirler:)

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin none, iş yerin ve bundan sonraki yeni hayatın için umarım herşey istediğin gibi olur :)
    artık bizi yazılarından mahrum bırakmazsın.
    Ben de az önce kendime çay yaptım, içiyorum.

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. @Katrancığım,

    oh mis ben de kıskandım,çay demledim içtik maaile...Ah siz benim yazılarımı beğendiyseniz sevinirim amma o kadar çok şey var ki yazacak ah bilemiyorum nereden başlasam...

    Ama olacak:))

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails