17 Şubat 2010 Çarşamba

Değişmez Gerçek: Anneannem & Dedem

Bedava yaptık koş koş...

Ah uleyn ah kulağımda çınısı var Ceyhun ve Kupacı Sevil'in...
Bedava mı?
Neden mi?
Anlatıyorum efem...
Tom&Jerry ikilisini bilmeyen ya da varsa hatırlamayan yoktur kanımca.
Bu ikili bilindiği üzere,hem çok fena düşmandır birbirlerine hem de deli gibi severler birbirlerini inceden inceye.(Redife bak:))
İşte bu ikili gibi anneannemle dedem...
Allah'ım çıldırmaya 5 kala gözlerimi açıyorum yeni hayat sana...

Bedavadan stand up yapıyorlar da farkında değiller...
Dedem bir yandan anneanneme cadı kadın diye dursun,anneannem dedeme aldırmadan benim minik oyuncağıma,netbukuma,ironik cümleleri yağdırırken,Rus mu bu desin,mesenedeki fotoğrafları canlı sanıp tüüüü utanmazlarını çeksin,ardından da beni unutup bastonlarıyla birbirlerine girsinler...

Acaba yaşlanınca biz de mi böyle olacağız?
Bilmem ama bu soruyu soran herkes böyle olmuş.Rabbim uzun ömür versin onlara ancak biraz sukünet beyler bayanlar...

Ben de bir çadır kurup gideceğim...Geleli 1 gün bile olmadan nefes almak istedi bünyem...
Ama bilmiyorum...
Dedemin dokunma VÜRÜS sana bulaşmasın dediği,Hindistan'ın nüfusu kaç,kaç kişi müslümanmış,sen nasıl bulamazsın google'a yaz be evladım tümcesiyle beni şaşırttığı,anneannemin eskilere değinerek burnumun ucunu sızlattığı bu anları kaybetmek istemem.

Rabbim hepimizin,büyük küçük herkesini korusun...
Duygulandım.
Oysa şikayet edecektim sizlere...
Cümle nasıl...
Büyük küçük herkesini...

---

Herkes bilir ya...Anneannem o cadılığına rağmen,hakkını ödeyemem...
Özel yeri...Dedemi de severim ama anneannem!
Of sustum...
Sus...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails