26 Şubat 2010 Cuma

BUZ


Malumane Türkçe müziğe gönül verenlerdenim.Evet,kabul ediyorum;bizim pop,rock dahil olmak üzere bütün müzik türlerindeki şarkılarımız "acı" ağırlıklı!Sürekli bir isyan,sürekli bir sitem ve gözyaşı barındırıyor bünyesinde ama olsun seviyorum işte!Tabii asla ve asla yadsınamaz bir gerçektir ki 80's benim!

Öyle seçiciyim tabii.Eller havaya modunda coştuğumda oluyor,kendi kendime sitem ettiğimde.Korsanı desteklemesem de bazı zamanlar ben de download* ediyorum.Yalan değil!Ama artık iliğim kemiğim kitapevlerine öde öde kuruyor.Geçenlerde bir arkadaşla konuşuyorduk,kendisi bir müzikevinden,bıkıp usanmadan dinlediğim sanatçının albümünü almaya gideceğini söyledi.(Aha!Cümleye bak,hizaya gel!)
Bu sanatçı,Soner SARIKABADAYI! Her ne kadar kendisi "Bana da al yaaaa" dememi göz ardı edip cimriliğini gösterse de,cidden sevindiğim birşey söyledi!(Cimri diyorum,sebebini şimdi anlatmış olacağım!)

Cimri diyorum,çünkü single olan albüm,Korsana Hayır desteklemek adına 1TL imiş!İnanamadım,bilmiyordum,şaşırdım cidden.Ama çok da sevindim!Keşke dedim,her sanatçı böyle yenilikler yapsa da single da olsa orjinal ses kaydını bizlere bu kadar uygun fiyata tattırsa...

Gittim aldım!
Tabii yanı sıra sayın Soner Sarıkabadayı gibi,Mustafa Ceceli'nin de aynı şekilde bir işe imza attığını gördüm.
Sevindim ya!
Sizinle de paylaşmak istedim!
Hadi o zaman gidilesi ve alınası!
Ve size de bu şarkı armağan olunası!

VE,

Kim bakar ardına? Sen mi, ben mi?
Adın ne senin? Gül mü, diken mi?
Yana yana ben yandım
Benim adım korken
Senin adın buz mu
Söyle erimez mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails