18 Şubat 2010 Perşembe

Ben Bugün

Seni dün'lerle,bugün'lerle ya da yarın'larla değil,zamana sınır koymadan zamansızlığın her anında seviyorum...
NoNeLeSS
---

NEDENSE bir anda romantiğe bağladım.Aha...Ben de ruh mu var breh! Ne romantikliği?
Bugün nedense içimde bir tuhaf duygu var.Yahu bu şarkı mıydı?Aman neyse:))
Bu arada bir arkadaşım (sanki birşeyleri anlattım da bu arada dedim ahaa:)) bana zıvıttır tıvıttır tivitter hakkında birşeyler sordu ama ben o siteyi anlamadığımdan bilmem dedim,işte o an kendimi garipsedim.Bunu söylememin anlamı ne şimdi söyleyeyim...

2 senedir özene bezene sevdiğim beğendiğim röfleli saçlarım artık kahve karamel oldu.Off off nasıl garipsiyorum kendimi.Sanki aynada bir başkası var! Aman ne büyük dert değil mi? Aman ne bileyim,iciğimi ciciğimi bilen sizin bilmesi gerekti sanki.

Ay kahvemi almadan gelemiyorum.Aşk-ı Memnu reklama girmişken bir çırpıda geleceğim...
Şimdilik kısa ara...

6 yorum:

  1. çoştu çoştu, 2 ayın acısını çıkarıyor :) bu arada karamel rengine bayılırım eminim yakışacaktır. bende izliyorum aşk-ı memnu'yu ama tv de değil ertesi gün nette, reklamsız olarak, sek! :D

    YanıtlaSil
  2. @Katrancığım,

    Daha coşacağım da fırsatım olmuyor,ben tam birşeyler yazarken meraklı kafalar küçücük ekranıma bakıyor.Olmuyor...İsyan ediyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Eminim ki krem karamel yakışmıştır sana :)

    YanıtlaSil
  4. @Summercığım,

    Krem değil de karamel belki:) KremKaramel nereden çıktı ayol,kahve kahve:)

    YanıtlaSil
  5. Ben kahveyi krem diye okumuşum, haha :D

    YanıtlaSil
  6. @Summercan,

    Sorun değil,insanlık hali:D

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails