7 Şubat 2010 Pazar

2 Ay Oldu!Ama Döndüm!


Peh ne çok zaman oldu!

Bütün sitemlere razıyım,haklısınız ne deseniz...Sizi merak da koydum.Hatta kiminizi aşırı merağa maruz bırakıp telaşlandırdım ama inanın net'e girmek için fırsatım olmadı,dahası fırsat yaratamadım.Bitmek bilmeyen iş görüşmeleri ve bunlar için leylek misali yollarda olan bünyem dayanamadı ve hasta oldu.Uzun sürdü ama iyiyim artık.Ee yorgunluk fazla ağır geldi demiştim bir çok kez ama şükür iyiyim!

Yazacak,konuşacak ve hatta okuyacak o kadar çok şey var ki...Ama "bismillah" ile startı verdik.Aha...Post-modernize edilmiş bir çağın adamıyım ben,dinimle ileriye mi bakıyorum.Bu bir iç sesti,aldırmayın:)

2 ay mı oldu peh! Affola dostlar...Şu kısa ama bir o kadar uzun sürede herşey daha farklı...Artık daha optimist oldum.(Bu arada Atatürk Araştırma Merkezi'ne selam olsun,doktorlar çok yaşayın!Ne alaka breh!Olsun be saçmalamayı özledim!:))

ÖZLEDİM AMA CİDDEN!SİZLERİ HEPİNİZİ...

Yavaş yavaş kenetlenen dilim açılacak...Çok doldum,sizleri yine "saçmalıklarımla" doldurmaya başlayacağım...

Aaaa iş görüşmeleri mi ne oldu? İşi aldım! Burdan haber vermek saçma oldu ama arayıp soramadığım duyan duymayan herkese selam olsun...İşi aldım,hamd olsun...Artık ikametgah adresim;Ankara!15'i yolculuk yeniden,yeni bir şehirde,yeni yaşam...

Ay...İşte böyle...
Ben var ya...
Aha...

Hoşgeldim:))

22 yorum:

  1. gerçekten hoşgeldin tekrar :) bugün blogları okurken aklımdan geçtin, acaba bir daha yazmıcak mı dedim :) yeni işin hayırlı olsun,yeni şehir ve yeni yaşam.. kulağa okadar hoş geliyor ki.

    YanıtlaSil
  2. nihayet geldin .merak etmiştim seni çok geçmiş olsun çokkk.

    YanıtlaSil
  3. @Canım Gümüşdiken,

    Yazmaz olur muyum? Aksi halde nasıl içimdeki bu bıdıbıdı konuşan yaratığı susturacağım ama imkanlar off çok ayrı kaldık:(

    Teşekkür ederim,inşallah her şey iyi olur,hepimiz için...

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin NoNeLeSS. çok sevindim yeni bi hayata "merhaba" demene... sanki benmişim gibi yaşayacak, sevindim. çok tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  5. @Canım Sihirli'm,

    Çok özür dilerim ama inan ki hiç fırsatım olmadı...O hastane ortamlarından çıkınca direk kendimle ve ailemle kalmak istedim, o arada girmedim...Ama artık Ankara'dayım. Nasip olursa görüşürüz...

    YanıtlaSil
  6. @Tatlım Kelebeğim,

    Çok çoook teşekkür ederim, ama zaten biz bu blog dünyasında paylaşarak beraber yaşıyoruz ki...Hissedilenleri paylaşmak herşeye bedel gibi:)

    Huzurla,

    YanıtlaSil
  7. taksit taksit yazıyorum :) seni mutlu görmek çok güzel. bir de, çok zayıflamışsın NoNeLeSS :))

    YanıtlaSil
  8. none, hoş geldin canım özelttin kendini, artık bunun acısını çıkarırsın, bir daha bu kadar ara vermezsin :) Hayatında yeni olan her şey hayırlı olsun!!!

    YanıtlaSil
  9. ablaaaaaaaaaaaammmm hoşgeldin ya sen çok yaşa emi:))))

    YanıtlaSil
  10. NoNeLeSS'im, uykusuz arkadaşım, hoşgeldin!

    Seni çok merak ettim hatta bir ara Gümüşdiken'e diyordum "Acaba yazmayacak mı? N'oldu? Neden hiç yazmıyor? Bir şey mi oldu acaba? Daha yorumumu da onaylamadı..." falan diye.

    Bu arada Ankara'ya geliyorsun. Görüşeceğiz, değil mi? :)

    YanıtlaSil
  11. @Sevgili DOSTLARIM,

    Ayyy di mi? Çok ihmal ettim,halen de ihmal ediyor gibi oldum di mi? Ama ayın 15'inde gidiş var,gidene dek biraz daha beni mazur görün olur mu?

    Hepinize kucak dolusu sevgiler ayyy,neler yazacağım da yazamıyorum ki böyle baştan savma olacak gibi:))

    Ankara'ya gelince neden görüşmeyelim Summercığım:))Oyyy iyi ki varsınız yaa:))

    Öpüyorum şimdilik kucaktan...

    Huzurla,

    YanıtlaSil
  12. Görüşelim, görüşelim NoNeLeSS'cim :)

    YanıtlaSil
  13. @Summercığım,

    Herkes şahit,kaçış yok! Aha:))

    YanıtlaSil
  14. bende merak ediyordum.
    hadi bakalım yeni işinde hayırlı uğurlu olsun.ankara sana şans uğur ve bereket getirsin.

    YanıtlaSil
  15. ne zaman buluşuyorsunuz ya, bende atlayım geleyim ankaraya, burada sıkıldım bunaldım :)

    YanıtlaSil
  16. @Sihirlim,

    Canım benim çok teşekkür ederim,dilerim dileklerin hepimiz için gerçek olur.

    YanıtlaSil
  17. @Katran,

    Acaba sana ses etsek mi:p
    Gideyim de atla gel breh:D

    YanıtlaSil
  18. @Sevgili Rock,

    Teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails