27 Kasım 2009 Cuma

Yaşam Hakkına Saygı


Aslında yazacak çok şey birikti ama yazamadım.Yoğunluk ve ziyadesi mevcut,bu yüzden aklımdakileri sonrasına erteledim.Ancak bunu paylaşmadan duramayacağım.

Şu linke tıklayıp ne olur ne olur imzalarınızı esirgemeyin.Allah'ım nasıl bir vicdan ve nasıl bir mantıkla sana muhtaç konumda olan,sensiz aç ve susuz kalan,hatta kimsesiz olan bir varlığa bunu nasıl yapabilir!Böyle haberleri,yazıları gördükçe,canıma can katan Badem'ime bakıyorum ve Rabbim korusun,bana güç versin ki ona bakabileyim diye dua ediyorum.Bunu hissetmek için hayvan sahibi olmak gerekmiyor biliyorum.Off yazamıyorum.Fena haldeyim.İçimden bunları yapan mahlükatlara daha beterini yapmak istiyorum.Off ben bu kadar zalim değilim!Yapamam!Allah'ım ıslah etsin!Rabbim ne olur onları koru!

Şimdiden desteğiniz için teşekkür ederim...

4 yorum:

  1. gördüğüm gibi üzüntüm ve ettimğim küfürleri bir kenara bırakıyorum
    elimden gelen imza atmak olduğu için
    attım
    keşke daha çok şey gelse

    YanıtlaSil
  2. @Emrahcığım,

    Canım benim yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. en iyi açılış müziğin kuzum şu an çalan (farjad) :))

    ya baktım da linke. ilk gördüğümde inanılmaz sinirlendim. sonra bir farkına varddım. cocuk ya bu daha 15 yasında. hayvana acıdıgım kadar ona da acıdım. nasıl vicdanı rahat ki kesebildi onu? kediden daha zavallı durumda değil mi o fotografta? ne yaptıgının farkında bile değil. en acınası o.
    cok üzüldüm doğrusu.

    YanıtlaSil
  4. @Pandoracığım,

    Farjad'ım bidenem:)

    Ah çocuk işte ama...
    Yani ailelere yüklenmek yanlış ama onlara çok büyük görev düşüyor.Neden yaptı demem,yaptığını asla mazur göstermez hiç birşey ama cidden bu çocuk iyi değil...

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails