18 Kasım 2009 Çarşamba

Sonunda RUHUM DİNLENECEK!


Vuhu...
Uzun zamandır beklediğim USTAM, içimi titreten kemanın sahibi,beni tele değen kalbiyle ağlatan ve huzursuz ruhuma huzur katan USTAM Farid FARJAD geliyor. Hangi tarihte,nerede olacağım bilemiyorum ama bunu asla kaçırmayacağım!
USTA! YÜREĞİNE SAĞLIK!
Ve ben'ler için, detaylar:

04 Aralık 2009 Cuma Saat:20.00 Ankara ODTÜ KKM Kemal Kurdaş Salonu (Biletler Biletix ve ODTÜ KKM Gişesinden satışa sunulacaktır)
06 Aralık 2009 Pazar Saat:20.00 İzmir Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi
11 Aralık 2009 Cuma Saat:20.00 İstanbul Kültür Üniversitesi Ataköy Kampüsü Akıngüç Oditoryumu(Biletler Biletix ve Kampüs İçerisindeki Gişelerden satışa sunulacaktır.)

8 yorum:

  1. Beni kemana aşık eden üstad..
    Nasıl bir olağanüstü güçtür bu.

    YanıtlaSil
  2. @Sarıcığım,

    Kesinlikle üstüne tanımıyoruuum!!!

    YanıtlaSil
  3. Tüh, 2 aralıkta dönüyorum ben, keşke daha önceden haberim olsaydı :/, Fazıl Say'ın konserinden sonra tatlı gibi gierdi bu şimdi :)

    YanıtlaSil
  4. @Katran Karası,

    Of yaa ben de kalacak yer bulamıyorum delireceğim...

    YanıtlaSil
  5. ay bize gelebilsen keşke :/

    YanıtlaSil
  6. @Coachcığım,

    Ah tek kalsan rahat rahat sana teklif ederdim ama...:(

    YanıtlaSil
  7. Çok severim kendisini, gitmek de isterdim ama 12 Aralık'ta askerim :) Trajikomik. Bir başka bahara artık. Ben en iyisi şimdilik "bahar"ı dinleyerek avunayım.

    YanıtlaSil
  8. @Sevgili Mustafa,

    Şimdiden hayırlı teskereler diyorum...Ve hayat işte...Her daim trajikomik...Pof!

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails