30 Kasım 2009 Pazartesi

Ve...


Vuhu...
Tünaydın blögcan...
Kaç zamandır üşengeçlik yaptığımın ve dahası seni ihmal ettiğimin farkındayım ama harbi yoğunluk söz konusu bünyede.Malum tez olayları,ev taşıma sendromu,bayram telaşı (hoş burası Mersin,burada bayram yok!) ve dahası bünyeyi felç eden hastalık...Dudaklarım halen rezil durumdalar,uçuklar enfeksiyon kapmış da iltihaplanmış o da yaracıklara neden olmuş.Afro diyen arkadaşlarım bile var sağolsunlar...
1-7 Aralık arası da şu atama sonuçları açıklanacakmış,hoş,çok birşey beklemesem de insan umutlanmıyorum dese de,sabırsızlıkla ve minicik umutla beklemedeyim.Tabii Yaradan hayırlısını versin.Ama yine de nolur nolur nolur dua edin!!!Holy shit!
Şimdilik içimi de döktüm rahatladım blögcan...
Bekle hemen geliyorum...
Virgülümsü birşey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails