10 Kasım 2009 Salı

Teşekkür Ederim!



ASLINDA beklemiyordum, cidden beklemiyordum.Bugün size şu yazımda ne kadar sinirlendiğimi ve bunu şikayet edeceğimi söylemiştim.İnanın herhangi bir cevap beklemiyordum.Az önce mail kutuma baktığımda NYT Customer Service (NYT Müşteri Hizmetleri) bir mail aldığımı görünce şaşırdım.Mailde,şikayetimi gerekli bölümlere aktaracaklarını belirtmişler.Tam anlamıyla inanıyorum desem yalan olur ama en azından bu maille bana geri dönmeleri beni mutlu etti.Bakalım,gelişmeleri takip edeceğim.Hayırlısı olsun diyelim.Mailin orjinalini aşağıda paylaşacağım.Siz de tanık olun istedim.Aha...

kimden: NYT Customer Service helps@nytimes.com
kime: *******************
konu: RE: Email Topic Page Error-5795
gönderen: nytimes.com

Thank you for contacting NYTimes.com.

We appreciate your feedback and have passed it along to the appropriate department.
Please let us know if we can be of any further assistance to you.

Regards,
Kerry Scott
NYTimes.com
Customer Service

P.S:Şikayet için uygun bir mail adresi bulamadığım için,maili farklı bir mail adresine atmak zorunda kalmıştım.Konudaki bu error:)

2 yorum:

  1. Bu tür yanıtlar genellikle otomatik geliyor.Her mail yazana gönderiliyor:(

    YanıtlaSil
  2. @Rengarenk,

    Ben de öyle düşündüm ve ardında Kerry Scott'un sitede bulunan mailine bu konuda hassas olduğumuzu ve takip etmeyi bırakmayacağımı açıkça belirttim.Aha...:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails