10 Kasım 2009 Salı

Şikayetim Var!


Az önce her zaman yaptığım gibi,sabah gazetelerini okuyordum.Sabahtan beri zaten hep dolu doluydu gözlerim.Ama bir anda şaşırdım şok oldum.Yabancı basını takip eden şahsım,gerçekten ciddi bir kurum olduğuna inandığım, yazılarıyla ve haber anlayışıyla beğendiğim The New York Times'ın Türkiye sayfasına bakınca şaşırdım.Şok oldum,hiç bakmamıştım bu sayfaya!Bakmanızı rica ediyorum.

Yazdıklarını okumadım bile.Bizim hakkımızda ne demiş umursamadım.Ancak, bu sayfada göreceğiniz gibi, Türkiye hakkında, "Modern Turkey began in 1923, under the leadership of Mustafa Kemal Ataturk, a Turkish army commander-turned-statesman, whose radical secular revolution changed Turkish society forever" ve dahası anlatılmakta.

Ama Atam'ızın fotoğrafını koymak istemişler,sanki Atam'ızın başka fotoğrafı yok gibi koya koya Atam'ızın kahvehanede asılı minik bir portresini koymuş!Fotoğrafa bakarsanız, karenin içinde sigara içen bir adam ve duvarda sütlü salep yazısı olduğunu da görebilirsiniz.Ah konuşamıyorum cidden ama bu fotoğrafın değiştirilmesi için gerekli yerlere mail atmayı düşünüyorum.Bir faydası olur mu olmaz mı umrumda değil.Boynumun borcu bu!Atam'a yapılan saygısızlıklara asla ve asla katlanamıyorum.

4 yorum:

  1. elimizden geleni yapmalıyız
    ingilizcem yok biliyorsun
    ama bana bir format gönder bende mailimle şikayetimi bildirmiş olurum

    YanıtlaSil
  2. @Emrahcığım,

    Tamam canım hemen gönderirim...İlgin ve desteğin için sonsuz teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails