17 Kasım 2009 Salı

Mim: Dokun Bana


Vuhu...
Uzun süredir nette yoktum, hem insanların yanlış yorumları hem de evdeki sorunlar yüzünden canım istemedi açıkçası ama bugün yazmaya karar verdim.Bilmem sanırım fena doldum...

Geç oldu ama sevgili CoachBear beni mim'lemişti.Onu daha da bekletmeden el atayım dedim.Bu sefer ki mim konusu, dokunmayı sevdiğiniz 10 şey!Vuhu!!!

Zor bir konu aslında ama deneyeceğim...Sıralamayı öylesine yapacağım...Hani değerlerini sıralarına göre yapmadım...

* Bebeklerin o masum tenine dokunmayı çok severim...Özellikle minik ayaklarına...Oh yemeli...
* Sevdiğime dokunmayı severim...Yüzüne,yanaklarına,sırtına...Masumca...
* Ve -tuhaf gelebilir ama- sakalına...Ee yani hoca efendi gibi olmayacak...Aha...
* Yeni aldığım bir kitabın her sayfasını koklamadan önce,kapağına dokunmayı çok severim...Ne tuhafım...
* Saten olan herşey beni dokunmaya cezbeder...Kendimi alıkoyamam...
* Ah ah yaşlılıktan buruşmuş ellere...Annemin rahmetli babaannesi vardı...Mis kokardı ve elleri...Ah canım ya...
* Annemin yüzüne...Nedense beni dokunurken duygulandırır...
* Ahhh Badem'im...Ondan başka hiç bir köpeğe bu kadar bağlanmadım...Onun paticiklerine,göbüşüne...Oy kurban olurum ya...
* Yeni aldığım ayakkabılara dokunmayı çok severim...
* Ve tuhaf ama kendi tenime dokunup sıcaklığımı hissetmeyi çok severim...Hele de canım acıdığında,yalnız hissettiğimde,bir ben varım derken kendimi daha güçlü hissetmek adına...

Tuhaf cevaplar biliyorum ama...Soru da tuhaf be Coach!

Kimi mimleyeceğimi bilemedim...Bu yüzden kim istiyorsa onu mimledim...

Kalın sağlıcakla...

Virgül...

4 yorum:

  1. Hep virgülle "bitsin" yazıların... Öyle "bitsin"ki nicelerini takip edebilelim daha...

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili Emre,

    Okuyunca yorumu,ilk tepkim "vuhuu" oldu.Teşekkürler efenim...Dilim döndüğünce,yettiğince kalemim nokta koyamam ki...

    Sağlıcakla kal,

    YanıtlaSil
  3. Son madde çok hoşuma gitti none. Bu arada umarım sorularını halletmişsindir, güzel yazılar bekliyoruz. Tekrar Hoşgeldin ...

    YanıtlaSil
  4. @Değerli Katran Karası,

    Uuu teşekkürler efendim.Cidden an itibariyle daha iyi hissediyorum.Yok yok yazacağım...Yoksa nasıl atacağım üstümdeki sıkıntıyı...Sorunlar bitmez ama yıkılmadım ayaktayım:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails