25 Kasım 2009 Çarşamba

Kısa Kısa Kısa



Selamlar blögcan,
Uzun süredir yazmıyorum.Ama o kadar yoğunum ki!Bahane belki de.Evet,çalışmıyorum.Ders çalışmıyorum.Evdeyim,cidden evdeyim.Git gel'ler mevcut surette devam ediyor.Çok fena zor günler geçirdim.Canım acıdı,yandı bitti kül oldu.Can dediklerim canımı aldı hesabı yandım da yandım ama atlattım sayılır ya da bana öyle geliyor.Ama halen içimde tuhaf bir umut söz konusu.Heyecanlıyım nedensiz.Sanki ben adına,güzel şeyler olacak gibi.Hayırlara vesile olsun...

---

Bugün diyet ve sporun 35.günü.Ve lütfen lütfen beni tebrik edin! Zayıfladım.Hem de sağlıklı bir şekilde!Vücudumda çok şükür bir deformasyon söz konusu değil,sağlıklıyım da...Tam tamına 11,3 kg verdim! İnanılmaz ama gerçek!Vuhu!Alkışlar kendime,bünyeme,irademe!Durmak yok,yola devam!Aha...

Diyete başlamadan önce, vücut kitlesel yağ oranı mı ne naneyse:) onu ölçtürmüştüm. Utanarak söylüyorum ki,
22.6 yağ oranı!Yuh!Cidden yuh,tabiri caizse manda yavrusu gibiydim.Öyleymişim!Fotoğraflarıma bakınca bunu anladım!Yuh!Ve diyet sonrası,bundan birkaç gün önce gittim ve yeniden ölçtürdüm.Vuhu!16.1 olmuş o salak oran!Doktor beyamca, boyuma göre ve sağlıklısının, 14,5-15 olması gerektiğini söyledi.Bunun içinde birkaç kilo daha yeterli!Ay aferin bana ayol!İsteyince yapabiliyorum ya...Ay cidden kendimi taş hissettim.Aha!!!Bu nasıl bir ego Yarabbim!!!Ama inan blögcan,şu salak günlerde bu bana müthiş iyi geldi.

---

Taşınıyoruz yeniden.Eşyalı tuttuğumuz evi değiştiriyoruz.Adam gibi,daha güzel bir eve geçiyoruz.Hem de yeri süper.Ah ah Coach'la yine komşu olacakmışız.Bu da benim için güzel bir duygu.Vuhu!Artık çat kapı gidecek bir yerim olacak.Aha bu ne yüzsüzlük anam!İyi olacak,herşey iyi!

---

Öğretmenlik umudunu kaybeden bünyem,Kpss 2009/6 ile tercümanlık&memurluk kadrosuna başvurdum.Zaten şöyle düşününce, ben eğitim okumadım,bilerek ve isteyerek İngiliz Edebiyatı seçtim.Dolayısıyla, birşeye odaklanmak anlamsız.Hayırlısı diyoruz efenim.Bakalım...

Ahh...Olursa...Hayırlısı olsun...Ya en batıda ya da en doğuda olacağım...Ama olsun be...Vatan millet sakarya değil belki ama ah hayırlısı...

Karışığım işte bu aralar.Sancılar,acılar ve tuhaf heyecanlar var bünyemde.Bir yandan uçuktan deforme olmuş,zenci dudaklara sahip kendime adaptasyon sorunu yaşarken,bir yandan durduk yere heyecanlanmaya engel olamıyorum.İyi olacak herşey,iyi!Ee tesadüfler diyorum ya!Güzel...

Ay yazacak ne çok şey var be!Yaz yaz yaz hepsini aynı anda yazmak istiyorum...
Anlamlı ve açık cümleler yazana dek bekleyin beni anacığım!
Blög ya iyi ki varsın!

Haydi bakalım...

Virgülümü de koyayım döneceğim;)

28 yorum:

  1. 11 kilo mu
    aman tanrım
    okudum gaza geldim bende başlıcam rejime ((((:

    YanıtlaSil
  2. 35 günde 11 kilomu verdin?! yokartık! hemen sırlarını bizimle paylaşıyorsun, tüm detaylarıyla istiyorum. Right fucking now!!! :D

    Coacha komşumu oluyorsun?! ehehe çümbüş var desene :D

    Blögcan a koptum buarada ^_^

    YanıtlaSil
  3. 11,3 müüü 35 gündemi :S umarım kendine dikkat ediyorsundr nonelesscımm bu çok ciddi bi kilo.. dikkat et kendine emii çok fazla zayıflama sakın biraz balık eti iyidr :))

    YanıtlaSil
  4. Moralini yüksek tut NoNeLeSS'im :) Bak ne güzel kilo da vermişsin. İnşallah ben de başlayacağım diyete. Hayır, diyete değil! Sağlıklı beslenmeye! :)

    YanıtlaSil
  5. dön bebeğim
    dön çaresiz başım:D

    üfi harbi verdin mi 11 kg ya
    azmine hayranım

    YanıtlaSil
  6. Aman Allah'ım şimdiye dek o kadar blog yazdım en çok yorumu bu kadar kısa anda alan bir blogum olmamıştı:)Şimdi tek tek yazayım:)

    @Mrs.Baroscuğum,

    Bence senin ihtiyacın yok canım,ben resmen tosuncuk olmuştum.Valla off insana döndüm diyorum ya cidden öyle ama:)Mucuk:)

    @Katrancığım Karacığım,

    Paylaşırım şekerim ne demek:) Ama asıl sır: "İstemek:))"
    He valla Coach bana komşu oluyor ayol,peşimi bırakmıyor:DSen de geliyor musuuun bakem?:)

    @Mia'cığım,

    Yok sanki şöyle bir 4-5 kilo daha şart gibi.Bilmem.Bu arada,ben hiç sıska olamadım,hani o el atınca...:) oldum o yüzden,istesem de olamam anacığım.İnan bana,herkes çok korktu,ben de dahil olmak üzere ama çok şükür ne deformasyon ne de herhangi bir sorun var.Oh!Sanırım daha sağlıklı oldum canım...:)Mucuk:))

    @Summercığım,

    Cidden cidden verdim.Ve sanırım ben de diyetten ziyade,sağlıklı yaşamaya başladım.Spordan sanırım.Başla canım arkandayım:))

    @Emrahcığım,

    Verdim valla,ben de bu kadar azimli olduğuma inanmıyordum ama hoş oldu.Hee birileri bana zamanında,fotoğraflarım hakkında laf sokmuştu ya,hatırladın mı??? Kompleksten değildi,ustüruplu fotoğraflarım yoktu:) Ahah bu ne demek koptum:)

    İnşallah her şey daha iyi olacak:)

    Umarım...

    Mucuks şekercikler...

    YanıtlaSil
  7. aaa çok merak ettim nasıl başardınız bunu?bende çok kötü durumdayım bir iyilik yapıp bahsederseniz bende sizin gibi hissetmek isterim.lütfeeeeen

    YanıtlaSil
  8. @denizse,

    Aa tabii ne demek...Blog yazacağım bunun hakkında:))Söz...

    YanıtlaSil
  9. darısı başıma. ben de 1 kg zayıfladım 1 haftada :S sen aşık olmuşsun bence NoNeLeSS :) öforiksin bayağı bi :) hadi hayırlısı.

    YanıtlaSil
  10. Kuzenimde hazırlanıyor bu sene,Türkçe Öğretmeni:(Çok zor bir durum bir öğretmen adayı olarak anlıyorum,dikkat etmek lazım ablacım,dikkat et kendine.Hoş geldim bu arada:)))

    YanıtlaSil
  11. @Doktorum civanım,

    Zayıflarsın cidden.Ben az önce tek lavaş tavuk tantuni yedim.Aha!Nasıl diyet di mi?Ama kaç zamandır boğazımdan beyaz ekmek bile geçmedi,kendime ödül verdim:) Ayrıca yok yok aşık olmadım,zaten aşığım ki:) Aha...Öforiklik ben de bünyeye yapışmış aslında da aman:))

    @Çikletim kardeşim,

    Ah ah...Zor be zor...Çalışmıyorum da 700 kadrolu İngilizce öğretmeni alacaklarmış da peh Aralık falan...Bana gelene kadar ooo:) Bu arada kardeşim cidden hoşgeldin:))

    YanıtlaSil
  12. Tamam "DR. Noneless Öz'den" yepyeni bir zayıflama yazı dizisi bekliyoruz, o bir ayı nasıl ne şekilde geçirdin? Nasıl ne şekilde spor yaptın, (sevgilin yok seksi çıkarabiliriz, çıkarmalımıyız yoksa?:P), yediğin içtiğin senin olsun derler ya yok öyle bişi, lokmalaraını sayacağım şekerim ^_^
    11 kilo nedir ya, o kadar kilo versem gider film çekerim yahu :P

    YanıtlaSil
  13. @Katrancığım,

    Delisin ayol sen!Harbi deli:) Ben kim Dr.luk kim ama anlatınca aslında zor olmadığını göreceksin hatta basit bile gelebilir:) Detayları vereceğim anacığım.Bu arada, sevgilim olsun olmasın:), o detay hayatımda yok:)Kendim için halen tutucuyum ben bu konularda.Kim nasıl yaşar yaşamaz saygı duyarım ama dedim ya kendim için oldukça muhafazakar,tutucu ya da kimilerine göre geri kafalıyım anacığım:) Yahu 11 kilo valla oh! Az önce tantuni yedim dedim ya söylemesi ayıp,valla vicdanım sızladı,yarın öğle yemeği için yapılan biber dolması yenmeyecek:)Aha...Daha var var 4-5 kilo...:)Bekleyiniz efenim:))

    YanıtlaSil
  14. kpss herkese dert be kuzum:) bölümün çok güzel olmasına rağmen engelleri tek tek aşmak gerekiyor...
    ya 11 kılo olmus ben sormayalı:) 35 gunde. ya cıddenc ok hızlı veren bır bunyen var.ben hızlı veren bırı oldugumu sanırdım hayatımda en hızlı verdıgım kılom 15 hunde 7 kıloydu ama o zaman daha kucuktum ve gunde 2 saatten az egzersız yapmıyordum.
    bence bunu sayfanda paylasmalı ve günışığı olmalısın:)
    senı tebrık etmek basıt kalır guzelım senı tebrık edıp küpünle çarparım:P
    anlat bakalım sımdı bır kac gun menu yaz mesala kı aklımızda canlansın dımı:) hoş bana yazdın ama olsun burda da daha uzun uzun yaz heheh.
    elif

    bu arada ben yuruyorum ama dıyete pek sadık degılım daha tartılmadım kılomu bıle bılmıyorm nerdeyse 1 ay olcak.bugun yarın tartılcam ablamdan tartıyı ıstedım hehe
    almadık bılerek ama sımdı de ıcım ıcımı yıyor.

    YanıtlaSil
  15. vuhuuu, nonelesscim; azmine hayran oldum :))

    umarım kerata kpss'den de isteğin yeri tutturursun, iipinceciiik bir tercüman-memur olursun ;))

    iyi bayramlaaar bi de :)) öptüm xo xo

    YanıtlaSil
  16. @Biricik Gevezem,

    Ah bakalım şeytanın bacağını kırarsam tam süper olacak efenim.Ayy valla bakalım:)Hayırlısı diyelim...

    Bu arada sana da iyi bayramlar tatlımcığııım:)

    @Elifciğim,

    Kpss ya...Allah belasını versin:)Hayırlısını dileyelim...

    Ah kuzucuğum ben de bilmezdim bu kadar hızla verebildiğimi ama çok şükür sağlıkla gidiyor bu çaba:) Yazacağım yazacağım da ah fırsat bulamıyorum ev taşıma telaşına düştük.

    Diyetten ziyade dengeli beslenmekle ve dahası düzenli sporla halledebilirsin.Tartılınca oldu ki çok bir fark görmedin cidden üzülme devam et sakın azmini yitirme...Olur mu canım benim?Anladım ki insan isteyince herşey cidden oluyormuş:))

    YanıtlaSil
  17. vay 11 kilo ha
    maalllah

    tebrikler

    YanıtlaSil
  18. @Bi'ciğim,

    Teşekkür ederim canım ya:))

    YanıtlaSil
  19. süpersin ya :) ben de bi 10 kilo verebilsem, çenemi tutabilsem, tembelliğimden sıyrılabilsem...hayır azmetsem yaparım çünkü bi sefer 10 kilo verebilme kapasitesine ulaşmıştım :)

    neyse, umarım tercüman olursun, ben de tercüman olucam zaten :)birbirimize çevirdiğimiz kitapları imzalayıp göndeririz :P

    YanıtlaSil
  20. @Wakancığım,

    Yaparsın canım benim ya ama tembellik işte:) Yoksa biz isteyince neler yaparız:D

    Bu arada inşallah ya olayım da kitap kalsın:D

    YanıtlaSil
  21. Tebrikler bişey sormak istiyorum benimde 8 kilom var vermem gereken spora başlayacağım ama aerobiğemi yoksa sırf alete mi gitsem karar veremedim.Siz ne yaptınız?

    YanıtlaSil
  22. @Sevgili Tatlı Cadıcığım,

    Şimdi şöyle anlatayım. Sağlıklı bir şekilde kilo vermek için,vücudun yağ yakması gerekir.Bunun içinde,spora başlamadan önce en az 45 dakika tempolu yürümek ya da koşmak gerekir.(Yaşa ve fiziksel duruma göre değişebiliyor.)Belli kasılmaları ya da sadece su kaybını önlemek için bu şart.Bu nedenle ben 45 dakika boyunca yürüdüm ya da duruma bağlı kalarak koştum.Aerobik ile şimdiye kadar kilo veren kişiye rastlamadım.Ancak,eğer vücudun cidden spora alışkın değilse aletli sana ağır gelebilir.Şimdi sana bu konuda kesin bir öneride bulunmam yanlış olur,sonuç itibariyle otorite değilim ancak arkadaşın olarak şunu diyebilirim ki, günde en az 1 saat (her gün arttırabilirsin bu dilimi) spor için kendine vakit ayır.Yürüyüş,koşu ve sonrasında yavaş yavaş setleri arttırarak aletli ancak kas yapmanı sağlayan değil,kaslarını kullanmanı ve yağ yakmanı sağlayan spor yapabilirsin.Daha açık söylemem gerekirse,mesela;

    Benim basen ve hani bu simit denilen yan belimde yağlanma söz konusuydu.Bilindiği üzere,baseni sıkılaştırıp küçültmek oldukça zor.Bunun için,önce yürüdüm,(itiraf edeyim koşu spor zamanımda çok bulunmadı,oldum olası sevmem:)),sonrasında, bel ve kalça kasları için olan aletleri kullandım.Ancak dediğim gibi, ağırlık babında değil.

    Bildiğim kadarıyla,ısınmadan yapılan aletli jimnastik ya da aletli spor ne denirse,ısınmadan yaparsan o yağlar direk kötü kas olarak adlandırılan gereksiz kaslara çevrilir ve kilo kaybından ziyade iri bir görünüme sahip olabilirsin.

    Ayy ne karmaşık cümleler kurdum di mi? 8 kilo fazlan var diyorsun ama bölgesel zayıflamaktan ziyade bütünüyle zayıflaman daha sağlıklı olacağı için bunları uygulayabilirsin...

    Umarım açık olabildim.Sorun olursa yaz yine canım...

    Sanırım benim artık bu konuyla alakalı kendimce yaptıklarımı yazmam gerekiyor...

    YanıtlaSil
  23. Yaaa çok teşekkür ederim anladım ben;)Benimde basen ve simit dediğimiz yerler aynı yani ama tabi yaşa ve diğer faktörlere değişir ama genel şeyler aynı heralde:)Çok sağol birşey yazacak olursan bana yaptığın cevabını kopyala yapıştır yap postta:)))

    YanıtlaSil
  24. @Sevgili Tatlı Cadıcığım,

    Ne demek canım ya:) Ama biraz daha açayım,ne yedin ne içtin diye sorular vardı.Bir otorite(!) olarak cevaplayalım:)

    Canımsın...Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  25. biraz geç görsem de tebriklerimi dile getirmek istiyorum noneless'cığım:)) müthiş bir başarı ama gaza gelmemelisin hemen, aynı hızda devam etmeli sağlıklı beslenmen :))

    maşallah'ı da unutmadan ekleyeyim =)

    YanıtlaSil
  26. @glaskascığım,

    Canımsın canımsın...Ay tam sağlıkla devam ediyorum.Allah hayırlara vesile etsin:)) Çok teşekkürler canım:))

    YanıtlaSil
  27. @Emrecimcim,

    Yabrım benim:))Mucuk:))

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails