2 Kasım 2009 Pazartesi

Geleceğe Umutlu Bakan İnsan Profili


Uzun uzun bir süre sonra merhaba blögcan,
Kaç gündür seninle ilgilenmediğimi fark ettim.Yazmıyorum sana ama blogdaşlarım neler yazmış,neler paylaşmış bakıyorum,biliyorsun.O kadar yoğunum ki bu aralar.Daha doğrusu, çok yoğun hissediyorum.Bir telaşın içinde koşturuyorum.Sanırım biraz da ben kendimi telaş içine sokuyorum.Sevgili Coach'a selamlar buradan,bu sözlerden sonra,"Beni ecelsiz öldüreceksin" demesi muhtemel olduğu için selamla ortamı yumuşatayım dedim:)Ama sanırım bu telaş iyi hissettiriyor beni,evet,yoruluyorum blögcan ama iyiyim gibi.Grip bitti,izleri kalsa da...Ama halen anneannem ve kuzen hastanede!Pof!Grip bitti dedim ama bademcikler beter bu sefer.Anam ne çürük çıktım ya!Tohumda sorun yok ama!Aha...
Kış geldi...
Yuppi...Akdeniz'de kışı çok seviyorum ben.Kıbrıs'ın kışı gibi,Mersin'in mis kışı.Ama karı,karda yürümeyi ve kar yağarken cam kenarında kahve içerek Farid dinlemeyi özleyeceğim.Kahve...Pof!Kaç zamandır damağımda hissetmedim o kadifemsi tadını...Pof!
Yağmur yağıyor geceleri ve sabah her yer mis gibi arınarak güne başlıyor.Mis mis...Ama soğuk bir ayaz mevcut.Artık Badem'i tek bırakmıyorum o yüzden.Zaten kendisi gün boyu yatağımın üstünde.Geceleri de yorganın altına,ayaklarımın ucuna kıvrılıp tek patisi bacağımda uyuyor.Oğlum benim ya...
Kitap okumadığımı biliyorum.Okuyamıyorum,kitabım kalmadı!Acı bir gerçek,kitap alacak param da...Bu konuda destekleri bekliyorum.Kitaplar zevkle bağış olarak kabul edilir.Aha!Bu ne yüzsüzlük:)Ama bu ay Kasım...Seviyorum ben bu ayı!Ve bugün ayın 2'si...Aylar,yıllar bitti.Yuppi...
Kasım ayı...
Özel günlerin sık rastladığı bir ay...
İşte öyle ya seviyorum bu ayı:)Yine çok bahsedeceğim sanırım bu aydan sana blögcan...
Çalışıyorum da kaç zamandır.Kitap okuyamıyorum ama cidden çalışıyorum.Hatta kendimi tebrik ederim ve maşallah diyelim, Kpss Coğrafya bitti!2 günde sindire sindire öğrendim ve sınavı gözümde büyüttüğümü düşünmeye başladım.2 gündür de tarihe çalışıyorum ama bu biraz daha karışık sanki.Olsun bu da geçer gider.Allah'ım yardımcımız olsun,tez de biter sınav da geçer gider...
Bu arada can kardeşim,melekim var ya hani blögcan,evet,Ecem,başladı uçuşlara...Çok şükür dilekleri gerçekleşti.Rabbim meleğimi korusun hep!Haketti mutluluğu.Çok şükür sıkıntıları bitti,aman olmasın sıkıntı...
Oh be!
Umut ve sevgi kelebeki olan bünyem umutsuzluğa inat UMUTLU:)
Hayde şimdilik kal sağlıcakla blögcan...Adios...

6 yorum:

  1. özletme kendini bukadar:)

    YanıtlaSil
  2. @Canım Zeynepciğim,

    :)Ayy çok teşekkür ederim,bu sözün nasıl mutlu etti:)Peki peki özletmem hihi:)

    YanıtlaSil
  3. o çok sevdiğim zamanları farklı bir şehirde geçiriyor olmak zorunda olmak kadar kötü bişey yok. ben gelene kadar havalar iyice değişecek :(

    YanıtlaSil
  4. @Coachcığım,

    Lütfen asma suratını:( Sonuçta sen de aynı mevsimi farklı zamanlarda farklı bir şekilde ne güzel yaşıyorsun...

    YanıtlaSil
  5. wuww kıs geldi yasasın!
    snde hosgeldn kısda :P:D

    YanıtlaSil
  6. @Melekcim,

    Evet geldi mis:)Ayyy teşekkür ederim ben bi de:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails