30 Kasım 2009 Pazartesi

Cappadocia

Kapadokya...
Mutlak surette birçoğunuz gitmiş görmüş,beğenmiş hatta başkalarına gitmesi için önermiştir.Gitmeyenler ise,kendisi hakkında bilgi sahibidir ve belki birgün gitmek istemiştir.Her ne kadar Nevşehirli olmasam da iddia ediyorum ki bu bölgeyi benden daha iyi bilen ya da bu bölgeye benden daha çok giden bir yabancı daha yoktur.Kayseri'de yaşamanın ya da Kayserili olmanın bir avantajı da bu sanırım. Kayseri-Nevşehir arası mesafenin az olması ve Kayseri halkının şehirden kaçmak için tercih ettikleri bir mekan olmasından mıdır yoksa okullarda düzenlenen tarihi&turistik&kültürel gezilerin başrol oyuncusu olmasından mıdır bilinmez Kapadokya,Göreme,Avanos ve dahası bizler için en çok gidilen ve en iyi bilinen 2.mekan olmuştur.

Ortaokul ve liseyi beraber okuduğum,kendisini gerek okul&arkadaş ortamından gerekse aile dost bağları aracılığıyla tanıdığım can arkadaşım bundan yaklaşık 15 gün önce bir link gönderdi ve linkin ucundaki siteye üye olmamı rica etti.Kendisi, Boğaziçi Üniversitesi Turizm İşletmeciliği bölümünde okuyor.Ve bu siteyi,hem Kapadokya'yı tanıtmak ama asıl amaç,ödevini desteklemek için tasarlamış(lar).Şahsen ben beğendim,site mutlak surette biraz daha geliştirilebilir ama hani eğlenceli kısımları var.Şu linke tıklayarak baktıktan sonra üye olursanız çok iyi olur.Hani öğrenciye ders geçme konusunda bir kıyak çekmek,el atıp destek vermek için de üye olursanız hiç fena olmaz canlar...

Üye olanlar seslensin,dilerlerse arkadaş listeme dahil edeyim...

Kalın sağlıcakla...

Virgül...

4 yorum:

  1. yıllar önce mimarlık fakultesinde ki hocam ıhlara vadisinin dunyada ender rastlanan vadisi olduğunu anlatmıştı gidip görünce gercekten büyülendim.maalesef bu güzel doğa harikalarımızı iyi tanıtamıyoruz sevgiyle..bayramınızı kutluyorum...

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili Bilge,

    Ne yazık ki bu konuda Turizm ve Kültür Bakanlığı'na gerekli ödeneklerin verilmesi ve dahası sayın bakanımızın da daha aktif olması gerekiyor.Tabii kardeşim gibi Turizmcilerin de bu konuda faal olması gerekli.Ama Ihlara Vadisi güzeldir:)

    Bayramınız kutlu ola:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba noneless en son diyet yazını yazdığından beri bekliyourum.hani anlatacaktın diyetini.bak bir hafta geçti.yani sen 35 günde 11 kilo vermiştinya bende bu 7 günde 11/5 kilo verebilirdim.senin yüzünden veremedim yanii!aslında bu hesabı yaptımda haftada 2 küsür kilo vermek zor değildir aslında ama şu iradesizlik yokmu?neyse beklemedeyim ve zamanda geçiyor...

    YanıtlaSil
  4. @Sevgili denizse,

    Sitemini takdirle karşılıyorum ancak bu aralar ev taşıma telaşından dolayı blogumla çok ilgilenemiyorum.Şimdi hemen ilgileniyorum...

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails