24 Ekim 2009 Cumartesi

Yine Mi?!



Valla bilmiyorum, anlamıyorum.Annemin bir decoderi (sevmiyorum İngilizce kelimeleri ama bir an durdu beynim), şifre çözücüsü, var mıdır acaba? Durduk yere bana sarmasını anlamıyorum.(Tabirler tam sokak dili oldu ama ne yapayım, durduk yere gerildim.)

Bu sefer gerçekten bir şey demedim hatta bir şeyde yapmadım.Cidden bir şey yapmadım.Kendi halimde oturuyordum, hatta öyle oturmuş televizyonda salak salak Es Es izliyordum.Baktı baktı, sonra başladı bir şeyler demeye.Kızdı gitti.

Yanına gittim, biraz cilve yapayım diye. Yok, günün stresini attı üzerimde. Ama susuyorum.Susuyorum da artık iç sesim "Beni Rahat Bırak Anne" diye haykırıyor.Lütfen sarma bana anne, ne yapıyorum da diyor da susmak sanırım daha iyi.Bakalım ne olacak! Annem ah ah seviyorum seni de yorma beni artık, bari sen yorma!!!

10 yorum:

  1. :) Noneless, ya anneninde canı sıkılıyor sana takılıyor işte. Yapacak bir şey yok demekki kadının. Herhalde seni çok kıskanıyor annen :)

    YanıtlaSil
  2. @Fatihcan,

    Sanırım kıskanmak değil de saracak yer arıyor. Ben sustukça da üstüme geliyor.Annem benim ya ne denir ki canı sağolsun...

    YanıtlaSil
  3. Tabiki kıskanmak değil, bir anne kızını zaten kıskanamaz. Benimkisi latife :) Boşver takma kafana be gülüm..

    YanıtlaSil
  4. @Fatihcan,

    Niye canım o da bir olasılık:) Aha...
    Sıyırdım...

    YanıtlaSil
  5. Yok yok senin durumun iyi değil :) Sen gel bu taraflarada bir çay ısmarlıyım sana :)

    YanıtlaSil
  6. @Fatihcan,

    Oralara gelmek istiyorum da peder beyle aramızı düzeltmek gerek sanırım...
    :)

    YanıtlaSil
  7. anneler sarar :) sen bilgisayar başında oturuyorsundur gelir yanına bakar bakar şu oanı topla biraaaaz diye bağırır gider içgüdüsel olarak :) annedir ne yapsa yeridr :)

    YanıtlaSil
  8. @Miacığım:),

    Anne olunca anlayacağız nasılsa,aslında çok aldırmamak gerekir sanırım:)

    YanıtlaSil
  9. Boşver başkasından çıkartcağına senden çıkartsın...(bunları ben mi söylüyorum)

    YanıtlaSil
  10. @Sevgili Cadı,

    Ben de öyle diyorum:) Aman işte annem:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails