19 Ekim 2009 Pazartesi

Yarın Başlıyorum!


Yarın başlıyorum sonunda. Karar verdim. Herşeye veda etmeye dünden hazırım da nasıl kahveye veda edeceğim bilemiyorum. Biliyorum bu hem sağlığım için hem de kilo vermem için yararlı olacak ama nasıl olacak bilemiyorum. Yakında damardan kahve bağlama moduna geçecektim, o kadar yani!
Hayır aşırı kilolu değilim belki ama bu iş durumunun getirdiği kilolardan kurtulmam gerek bir an önce. Aynadaki beni tanıyamaz gibiydim.Giydiklerimi kendime yakıştıramaz oldum, ne acı!Diyet ve sporla eski fit günlerime merhaba deme isteği olmasa başlamam da pof!

İradem kuvvetli, çok kuvvetli Allah'tan ama ah ah kahvem...
Az önce son kez anne keki yedim havuçlu. Tabii son kez değil Allah uzun ömür versin de şu gereksiz kilolardan kurtulmam gerek. Bunaldım bunaldım. Ama kahvem hüngür!
Ama her güzel şeyin bir bedeli var di mi?! Ah ah kahveciğim özür dilerim bir süre sana ara vereceğim.

Bol sebze ve spor ile bakalım ne olacak?
Tartım yok,zaten her dakika tartılmayı da düşünmüyorum ama 1 ay sonrasında nasıl bir gelişme olacak, merak ediyorum.

Ne olur şans dileyin bana!

Aaa bu arada şu stresli dönemde diyet yapmam ne kadar mantıklı bilmem ama bana iyi geleceğine eminim!

Hadi hayırlısı olsun...

27 yorum:

  1. Allah yardımcın olsun. Geç oldu ama hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  2. @KM,

    Çok teşekkür ederim...

    Valla yardımcı olsun:)

    YanıtlaSil
  3. iyi şanslar. cidden nasıl mutlu hissedeceksen kendini öyle ol(:

    YanıtlaSil
  4. bende bugün başladım seninkine benzer kararlara.
    başarılar.)

    YanıtlaSil
  5. artık yalnız değilim, çok mutluyum:)
    canım kahve çok kalorilii bişiy olmasa gerek..

    YanıtlaSil
  6. @Mrs.Baros,

    Canım benim çok teşekkür ederim:)

    @Miss Beril & Zeynep,

    Ayyy hep beraber bol şanslar...

    Zeynepciğim kalorili ve ne yazık ki selülit yapıyor ühü:(

    YanıtlaSil
  7. Ben kahveyibıraktım light kolaya sardım o daha zararlı ama kilo aldırmıyo en azından :S bu tarz içecekler gercekten bagımlılık yapıyor noneless cım bn gecen sene tam 12 kilo verdim gtmez sanıyodum hemencecik gtti :) bu yüzden emi,nim seninkilerd hemencecik gtcekk öpüyorumm muah

    YanıtlaSil
  8. @Miacığım,

    Allah'tan kola sevmem. Ama kahve işte...Off inşallah benim de gider...Bilmiyorum bu sefer inanarak yapıyorum:)

    YanıtlaSil
  9. İyi şanslar Noneneless. Bu tip şeyler en iyi sıkıntılı günlerde beceriliyor. Bende sıkıntılı günlerimde sigarayı bırakmayı başardım ve tam 3 aydır içmiyorum. Aslında şansa ihtyacın yokki. Bir şeyi yapabileceğine inandıktan sonra şansa gerek kalmıyor. Başlangıcın hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  10. hehe bende yarın baslıorum.Pzt dyet yapılmıo psıkolojıkmen bozuluo dıe baslamadım:D
    Salı sallanmaz ınsalah:)
    kahve neden ıcmıcen anladım:S
    kalorı yuzundense gün aşırı ara öğünlerındekullanabılırsın canım.Eger bu kadar sevıyorsan vebırden kesersn dıyetın sabote olur.dıyet bıtınce saldırırsın.
    Ayrıca bılgı verım: Egzerszlerden once bı mıktar kafeın alımı yag yakımın hızlandırır.hatta salonlarda calısan sporculardan bazıları dıllerının altına kahve tozu alırlar ama bu cok zararlı dıye bılıyorum.Allah korusun kalbe felan...
    eğer sekerlı kahvelerden hanı ucu bı aradalardan ıcıyorsan gun asırı ıc bence.ama turk kahvesı ıcıyorsan tek sekerlı olmak kaydıyla her gun ara ogunlerınden bırıne koyabuılırsın.bı ıkı saat sonrasuında da egzersız yaparsın hem.
    ayrıca bız bu beslenmeye dıet dersek yarı yolda kalırız.Sağlıklı beslenıuruz bızzzzzzzzzzzzz:)

    elif

    YanıtlaSil
  11. @Fatihcan,

    Darısı sigara konusunda bana inşallah!İnanıyorum, umarım olacak ya bu sefer:)

    &

    @Adsız Elif:),
    Ben de aynı sebeple salı başlıyorum:) Umarım işe yarayacak bu sefer. Söylediklerini ilk kez duyuyorum:) 3ü,2si 1 arada fark etmez, kahve olsun da:) Ama ben abartıyorum diye kesme kararı verdim, bakalım dayanamam sanırım kahveye...

    YanıtlaSil
  12. @Cihad TÜRKSOY,

    :) Kahve olsun da:)

    YanıtlaSil
  13. başarırsan bana da yaz tamam mı ? bi türlü yapamadım ve bu yüzden kendimden nefret etmeye başlıcam yakında hep söz veriyorum ama tutamıyorum :(

    bu arada sayfanda çalan ilk iki şarkı çok güzel ama hiç bi yerde bulamadım bunları ??

    YanıtlaSil
  14. @Wakancım,

    Valla hiç kahve içmedim bugün. Buna dayanırsam gerisi kolay.Çünkü ben yemek arayan birisi değilim.Akşam spora da başlıyorum:) Sen de dene ne olur, sağlık için:)

    Ve o şarkıları sana dilersen gönderirim bir ara...:)

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkürler :) beklicem :)

    YanıtlaSil
  16. Kolay gelsin NoNeLeSS'cim ama bence kilo vermek demek illa sevdiğimiz şeylerden vazgeçeceğiz demek değildir. Yaklaşık olarak 5 ay önce her istediğimi yiyerek 8-9 kilo verebildim ben ama her şeyimi dengeli yedim. Pizza da yedim, tatlı da yedim, fakat aşırıya kaçmadım.

    Okumanı tavsiye edeceğim bir kitap var; Yasemin Soysal - Tek Şişman Beyniniz.

    Diyet ve yemek konusundaki fikirlerimin değişmesine ve o 5 ay önce verdiğim 8-9 kiloda katkısı olan kitaptır bu :)

    İstenilince her şeyi başarırız ;) Kolay gelsin tekrardan uykusuz arkadaşım :P

    YanıtlaSil
  17. @Sevgili The SummerSoncığım:),

    Ben de duymuştum kitabı. Okuyayım bari ama ben sevdiklerimi kesmezsem zorlanırım sanırım. Hem bu sefer azimliyim de:) Az önce spordan geldim, ter attım ama havlu atmayacağım:)

    YanıtlaSil
  18. Oh oh :) Keşke ben de başlayabilsem spora ama işte biraz tembellik, biraz da dersleri bahane etmek (çalışsam da keşke :P)... :D

    YanıtlaSil
  19. @The SummerSoncığım,

    :)Valla annem de dedi dün azmettin diye! Evet, azmettim! Cidden hızla kilo verdim ben fena halde bunu adam gibi dengeli beslenme yani diyetle düzenlemem ve sporla sıkılaştırmam gerek:)

    YanıtlaSil
  20. Benim de, benim de NoNeLeSS'cim :) Ama önce bir sınavlarım bitsin de öyle başlayacam ben (inşallah) :P

    YanıtlaSil
  21. @The SummerSon'cığım:),

    Valla ben de Kpss'ye çalışıyorum ama gaza geldim, bakalım ne olacak:)

    YanıtlaSil
  22. @The SummerSoncığım,

    Spordan geldim:) Hehe kolay gelsin ya:)

    YanıtlaSil
  23. Burasını bizim MSN mekanımız olarak ilan etmek istiyorum uykusuz arkadaşım! :)

    Hoşgeldin, ben de spora ne zaman başlasam diye düşünmeye başladım :P

    YanıtlaSil
  24. @The SummerSon,
    :) Olur valla.
    Fark eder mi? Amaç iletişim:)
    Valla gel beraber yapalım, annem hemen yoruluyor:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails