27 Ekim 2009 Salı

Yağmur!!!



Önce gök gürledi sonra fırtına
Ruhumdaki fırtınaya bir fırtına daha
Yağmur
Acı
Hasret ve özlem
Hepsi hatırlattı seni bana
Yorgunum
Yorgun bedenim
Yağan yağmur
Biz
Sen
Ben
Yokuz yoksun yokum
Önce gök gürledi sonra fırtına
Ruhumdaki fırtınaya bir fırtına daha



Oh be!Kış geldi! Bütün gece sabaha kadar yağmur yağdı.Nasıl yağdı hem de oh mis!Kıbrıs'ın kışı gibi.Oh mis!Ölün mikroplar ölün!Gidin pislikler gidin!Bütün gece gök gürledi ve yağmur başladı.Deli gibi hem de...Hatta bir ara gök yarıldı sandım,öyle bir yağdı ki...

Oh! Toprak kokusu!Evimin,odamın içi mis gibi yağmur kokuyor,mis gibi toprak...
Ah seviyorum yağmuru...

Cem Adrian & Yağmur çalıyor şu an ve yağmur yeniden yavaş yavaş çisilemeye başlıyor.

Korkmuyorum artık senden gece
Korkmuyorum hiç karanlık
Üzerime gel istersen
Sar beni ben kaçıp gitmem
Korkmuyorum artık senden yalnızlık
Korkmuyorum hiç korkmuyorum
Yüreğime vur vur istersen
Kalmadı hiç kaçıp gitmem

Seviyorum yağmuru...
Huzur...Yeniden...Umut...Yeniden...
Ah damağımda bıraktığı tadı Bertuğ Cemil & Yağmur'la pekiştiriyorum.
Yağmur Yağmur Yağmur Yağmur
Geri verecek buharlaşan sevgimizi
Yağmur Yağmur Yağmur Yağmur
Sessizce silecek kibirimizi
Virgül...

5 yorum:

  1. Yağsın ya yağsın berekettir. Çok severim yağmuru. Ama her zaman bir şeyin eksikliğini yaşarım. Bir kere olsun yaşadığım aşklarda sevgilimle birlikte yağmur altında kalamadım :) Nedense ya yağmur da dışarı çıkmadık yada yağmur bize denk gelmedi...

    YanıtlaSil
  2. @Fatihcan,

    Yağsın da selden uzak dursun Allah korusun!Romantikliğin üstünde baksana maziye dalıp içindeki uhdeleri söylüyorsun:)

    YanıtlaSil
  3. Aynen bu gün romantikmiyim neyim yoksa :)

    YanıtlaSil
  4. noneless:))
    yağmurun yağması ve ardında bıraktığı toprak kokusu cidden müthiş. ben bir de deli gibi gök gürültüsünü severim, neden bilmiyorum güven verir bana gök gürültüsü:))

    ve seçtiğin şarkılar çok iyiymiş, ikisine de bayılırım. şimdi sayende onları açıp dinleyeceğim=)

    YanıtlaSil
  5. @Sevgili glaskas,

    Ben de çok severim ben de:) Ah bugün de hava yağmurlu:)İnşallah yağar...Ve dinle dinle:)Benim için de:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails