24 Ekim 2009 Cumartesi

Umut'lu İlkbahar



Tünaydın efendim.

Tünaydın mı?!Evet, bugün güne çok erken başladım. Uyandığımda hava yarı karanlıktı. Mis gibi yağmur kokusu vardı. Sanırım gece yağmur çisilemiş ve havaya ilkbahar kokusu serpiştirmişti.Mis gibi havayı bünyeye sindirdim önce balkonda. Sonrasında, azimli NoNeLeSS giyindi ve sabahın o mis saatlerinde mis kokuyu daha da bünyeye çekmek için yürüyüşe gitti. Yürüdü yürüdü sonrasında da sporunu yaptı, hatta Badem'i bile gezdirdi.Geldi,duşunu aldı.Hafif kahvaltısını yaptı.Kahvaltı da neler yedi acaba?!

- 1 dilim beyaz peynir (Kibrit kutusundan birazcık büyük, ee kendime ödül!)
- 4 dilim domates (Hiç tuz yok:))
- Azıcık azıcık salatalık (Yine hiç tuz yok:))
- 2 siyah zeytin (Sele zeytin:))
- 1.5 dilim kepek ekmeği
- 1 bardak açık ve her zamanki gibi şekersiz çay

Oh!Şimdi limonlu suyunu yudumlamakta...

Güne erken saatlerde başlamayı seviyorum aslında.Her ne kadar bazı bazı bedeni yataktan ayırmak zor olsa da...Bugün hava daha az sıcak burada, en azından önceki günlere nazaran.Bunu iyi değerlendirmem gerek sanki. Balkonda ders çalışmak gibi fikirlerim var aslında. Bakalım azimli şahsım buna da azmedebilecek mi?!

Bilemiyorum ama tuhaf rüyalar görmeye başladım. Anlamadım.(Konuyu bağlayacağım şimdi:))

Rüyamda herkes tartılıyordu ama bu tartı kaç kalori yaktığını gösteriyordu. Tartılanlar kimlerdi bilmiyorum ama sırayla herkes çıkıyordu ve gerçekten iyiydi sonuçlar ama ben sadece 89 kalori yakabilmişim epi topu.Kötü oldum. Sonra, sınava da girdim KaPeSeSe'ye ve 11 almışım. Pof!Her şey beter durumdaydı yani.İnşallah bu rüyalar tersine döner Yarabbim!

Her şeyin hayırlısı...Allah sağlık versin!

---

Şimdi Show Tv'de Cumartesi Sürprizi'ni izliyorum. Normalde magazinden uzak duran bünyem an itibariyle beter oldum.Safiye Soyman ve oğlu Harun bey vardı. Harun bey MS hastası.Bunu sanırım herkes biliyor artık. Harun bey Bilkent Üniversitesi Turizm ve Seyahat İşletmeciliği mezunuymuş.Kendi iş yeri,arabası,evi,eşi anlayacağınız her şeyi varmış.Bundan 9 sene önce rahatsızlanmış ve rahatsızlanınca ilk eşi bırakmış.Sonra her şeyini yitirmiş ama bir şeyini yitirmemiş. UMUDUNU!

Şu an Aöf'ten 2.üniversitesini okuyormuş, İşletme 3.sınıf öğrencisiymiş.Her ne kadar MS'in tedavisi olmasa da UMUDUNU yitirmeden okumaya ve şükretmeye devam ediyor.

"Beterin beteri var, bu halime de şükür. Sürekli makineye bağlı yaşayanlar da var, gözünü açıp da annesi göremeyen de var. Ben iyileşeceğim, yine çalışacağım ve bu sefer ben anneme bakacağım, hakkını ödeyemem ama ben evlat olacağım" diyor.

Off...

Çok şükür! Düşündüm de nelere isyan ediyoruz. Rabbim sağlık versin. Kötü oldum yine...
(hüngür)

Bağlamam gerekirse, şükür bugüne yarına...Bu yüzden asla vazgeçmem.Rüyalar ne derse desin,asla vazgeçmem...Vazgeçersem, ölüden farkım kalmaz sanırım...Hayırlısı olsun...



Bütün yüreğiyle umut edenlere armağan ediyorum bu şiiri ve biraz susuyorum...

Bir UMUT

Yorgunsun,uzaklardan gelmişsin;
Yitirmişsin neyin varsa birer birer.
Bir sağlık,bir sevinç,bir umut...
Onlar da neredeyse gitti gider.

Dost bildiğim insanların yüzleri
Aynalar gibi kapkara
Suyu mu çekilmiş bulutların?
Dönmüşsün kuruyan ırmaklara.

Taşlara düşen saat gibi,
Ne artı,ne eksi.
Bir sağlık,bir sevinç,bir umut.
Hikaye hepsi.

Cahit Sıtkı TARANCI

10 yorum:

  1. hep huzurlu ol ve şu kpss den çok iyi bi pun al inşallah.He bide çok kalori yak...sen mutlu ol diye istiyorum bu cal işini..yooksa bence takma pek... kal sağlıcakla

    YanıtlaSil
  2. Daha ilk çatışmada ölürsen kazanma şansını da kaybedersin diye bir söz okumuştum vakti zamanında. Pes etmek yok! :)

    YanıtlaSil
  3. @Sevgili FD,

    Çok teşekkür ederim,çok naziksin!Dilerim Rabbim hepimizin gönlüne göre verir!

    YanıtlaSil
  4. @Sarıcığım,

    Yok zaten yok asla vazgeçmek yok:)

    YanıtlaSil
  5. umut hep yüreğimizde olsun
    zaten başka neyimiz var ki

    YanıtlaSil
  6. @Sevgili Emrah,

    O'nu da mı kaybediyorum acaba...

    YanıtlaSil
  7. Tesadüf rastladığım bu yazıyı okunca eskiden yaşadığım tüm olayları malesef tekrar hatırladım..Gerçeği bilmeden hasta olunca ilk eşi onu bıraktı diye ağır bir şekilde yazılmış.İşin gerçeği elbetde bu şekilde değil ki kimseye de açıklama yapmak söz konusu olamaz.Bu insanların özelidir.İnsanlar sadece reklam yapıyor kimse de yıllardır bunun farkında değil..Herkesin keyfi yerinde üzülecek bir şey yok..tülay yiğin

    YanıtlaSil
  8. @Sayın Tülay hanım,

    Aslına bakarsanız yazımı da yazdığınız yorumu da defalarca okudum ama ne yazık ki bir bağ kuramadım.Sanırım iş çıkışı dondum kaldım...
    Umarım hayatınızda herşey keyifli olur...

    Sevgiyle,

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,ben Harun'un eski eşiyim.10 yıldır magazinde çıkan haberlerin bir çoğu Harun bilgisi dahilinde değildir.Zaten burda önemli olan yaşanılan rahatsızlığın çok ciddi boyutda olmasıdır.Yitirilen şeyler var elbet !!! Ama terkedilen bir durum söz konusu değildir.Bunlar Safiye hn'ın malesef magazin uğruna yaptığı hayel ürünüdür.Bunca yıldır hala ms hastası oğlunu tv taşımasını da şiddetle kınıyorum !!!
    Saygılarımla...tülay yiğin

    YanıtlaSil
  10. @Değerli Tülay hanım,

    Dediğiniz gibi, biz olayın bize yansıtılan kısmını görüyor,okuyor ya da tanıdık oluyoruz.Elbestte işin iç yanını bilmemiz mümkün değil,ancak ortada olanları biliyoruz.Amacımız sizi kınamak ya da yargılamak değil ama yansıtılan kısımla kendimize göre yorum yapmamız mümkündür.Yukarıda yazdıklarım da kendi çıkarımlarım elbet.Ama benim orada vurgulamak istediğim Harun bey'in "Umudu".

    Bazı noktalarda size katılıyorum ve magazin için,reklam için yapılanları ben de esefle kınıyorum...

    Saygılarımla,

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails