15 Ekim 2009 Perşembe

Time To Travel













Gütünaydın blögcan güncesi,


Bugün daha farklı bir güne, sağlıklı besinlerle başladım.Bugün yolculuk zamanı. Hönk! Besinle ne alakası var yolculuğun?! Aha...Daldan dala atlayan bendeniz böyle bir giriş yaptım. Aferin NoNeLeSS!
Efendim bugün birkaç saat sonra yolculuğa çıkıyorum. Oh!Gezeyim de birazcık kafam dağılsın diyorum ama yine de stresliyim az biraz. Anlamsız. Hayırlısı olsun bakalım. Bu yüzden birkaç gün kadar buralarda değilim! Duyduk duymadık demeyin! Aha aha...

Trenle çıkacağız yolculuğa. Birazcık birazcık değişim iyidir dedik, buna karar verdik. En güzeli! Hayatımda 3.kez trene bineceğim ama bu sefer sırtımda çanta,seyyah misali, yeni bir geziye başlayacağım. Aha...
Bugün neşem yerinde çok şükür! Hoş, artık hayata daha sıkı daha aşkla bağlanıyorum. Maşallah!Yine olmazsa olmaz kahvem de oh mis yanımda! Badem'i de uyuttum, tek kişilik koltukta uyuyor. Oyy...Yine Müge Anlı hanımefendiyi izliyorum, ah ah konular yine derin. Sosyal mesajtan ziyade yaralara parmak basıyorlar ama kim,kaç kişi aldırıyor acaba?! Rabbim evlatlarımızı koru!
Bugün kendimce blogu düzenlemeye çalıştım, anam anam sayfayı karakterleri birbirine geçirdim, hepsi kaydı gitti, çıldırdım zor yaptım! Bir de yeni templates kullanayım diyordum. Aman aman widget* denilen hedeleri bir daha düzenlemem ne zor!
Aklıma ne alakaysa, Kara Tren türküsü geldi. Aha...Bugün trende söyleriz olmazsa eller havaya modunda. Aha aha...
Benim son hazırlıklarımı yapmam gerek sanırım.
Yokum anacığım bir kaç gün! Özleyin beni!
Şimdilik adios amigos:)

7 yorum:

  1. güle güle sevgi kelebeği
    Allah iniş takımlarına zeval vermesin :D

    YanıtlaSil
  2. @Emrahcan,

    Mersi kardeşim:)

    YanıtlaSil
  3. Blogu açar açmaz sayfanın sonuna gidip şarkıyı durduruyum dedim ama baktım ki orada yok!

    Sağol bu dertten kurtardığın için :)

    Yok yok, şarkıyı sevmediğimden değil de, müzik çalarken mümkin değil okuyamıyorum.

    Şarkı hakkında da pek bir görüşüm yoktu zaten :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı yolcukluklar noneless. Seyahat süper bir şeydir.

    YanıtlaSil
  5. @KM,
    Rica ederim efendim ne demek...
    Ama karışık geldi hepsi...Sayfa düzeni yine zorluyor ya...Artık yolculuk sonunda bakacağız:)

    YanıtlaSil
  6. @Fatihcan,

    Teşekkür ederim efendim:)
    Bence de...
    İyi gelecek sanırım...

    Hadi ben kaçar:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails