10 Ekim 2009 Cumartesi

Templates


Templates...
Tıs...
Temalar...
Blogger dünyasına girdiğimden beri belki de beni en çok uğraştıran şeydi tema seçimi...Ve sonrası temayı belli bir şekle oturtmak beni cidden çok yordu. Hatta bir kaç hatalı girişimlerim oldu ve sayfa düzenim gitti gitti geldi.Ancak son zamanlarda değişimin benim için iyi olacak inancına kendimi inandırdım ve var olan temamı değiştirme kararı aldım. Değerli Fatih Cüce'nin de blogunda bu konuyla alakalı bir yazı görünce ordaki siteleri kontrol ettim ve bir kaç siteyi hatta bir kaç temayı beğendim. Ancak tema değişikliğinde yazılanların ve dahasının yok olma ihtimali üzerine tema değiştirmekten vazgeçtim,vazgeçmek zorunda kaldım.
Pof...
Canım sıkıldı ya!
Acemilik bu olsa gerek...
Pıh!
Öyle işte...

5 yorum:

  1. Aslında yazıların kaybolma ihtimali hiç yok. Yani tamamen birbirleriyle bağlantısı olmayan şeyler. Ama ya olursa diye düşünmekte lazım :) Çünkü blogger ücretsiz ve google'a bağlı bir servis. Her an herşey olabilir. O yüzden ne olursa olsun her işlemde yazı(veri) yedeği almak lazım. Başka bir blogla veya temayla devam edilir ama yazılar gidince geri gelmiyor ne yazıkki. Noneless bu konu üzerine yardımcı olabileceğim bir mail attım.
    Görüşmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. @Fatih,

    Hemen kontrol ediyorum! Çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
  3. Konuyla alakasız ama mimledim seni haberin olsun :)) Kızma ama bana :)

    YanıtlaSil
  4. Daha sorun yaşarsan benim de kapımı çalabilirsin :) Çok sık tema değiştirdiğimden az çok anlıyorum bir şeylerden. Bu teman da güzel bence. Siyah üstüne kırmızı, farklı ve sıradışı. Gene de zevkine güveniyoruz, yenisi de en az bu kadar güzel olur herhalde :)

    YanıtlaSil
  5. @Sevgili Sarı,

    Neden kızayım:) Hemen bakıyorum:)

    @Değerli KM,

    Çok çok teşekkür ederim. Çok naziksin!
    Halen kendime bir tema bulmuş değilim ama azimliyim:) Ve sanırım bolca sizleri rahatsız edeceğim bu konuda:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails