5 Ekim 2009 Pazartesi

S.O.S!!!


Yahu kafam karıştı!Allak bullak oluverdim! KPSS çalışayım dedim az önce, ha az biraz çalıştım da ama kafam karıştı. Ben bu kadar formülü nasıl hatrımda tutabileceğim?!Tutarım inşallah! Ancak bir noktada soruma cevap bulamadım. Şimdi ben GY&GY&EB sınavlarından sorumluyum ya,İngilizce'nin lafı bile olmuyor öhöm,acaba nasıl bir sırada çalışmalıyım?! Böyle kafama göre çalışınca sanki verimli değilmiş gibi. Bu konuda bana yardımcı olabilecek var mı? Fikri olan varsa da ne olur söylesin!
Sorumlu olduğum dersler, Matematik,Türkçe,Coğrafya,Tarih,Hukuk ve Vatandaşlık Bilgisi.Bunlar GK&GY dersleri. Ayrıca,Eğitim Bilimleri var.Türkçe&İngilizce'de sorun yok, kendimce Tarih de yapıyorum ama diğerlerinde hatalarım çıkabiliyor. Ne olur bana yardımcı olun!Aksi halde, bu kadar gaza gelmişken koyverip gideceğim sanki...
Bu arada, bir arkadaşımla konuştum, kendisi Hukuk&Vatandaşlık Bilgisi'ne 2.dönem çalışmakta fayda olduğunu söyledi. Malum unutmak daha kolay ya...
Off...
Bilmiyorum işte...
SoS Lütfen!

2 yorum:

  1. canım ben çalışmak zorundayım aslında aynı konulara ama hiç çalışamıyorum :( oyüzden yardımcı da olamayacağım ne yazıkki..sadece tarih ve vatandaşlığı kafamın hiç almadığını da açıkça belirtmek istiyorum..sıkma canını yaparsın sen..
    kolay gelsin canımcım!

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili Perim,

    Ah ah ben de çalışmak istiyorum ama yaştan mıdır bilmem ama yeniden yeniden çalışmak ne zor geliyor bilsen. Bugün gittim matematik kitaplarına baktım, inşallah ayın 19'sından sonra alacağım da:) o zamana dek ne yapmam gerek off!!!

    Allah yardımcımız olsun!

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails