9 Ekim 2009 Cuma

Şok...




Her zamanki gibi kanalları geziyordum.
Bir kanalda gözüm bir programa takıldı yine. Programın konusu Internet ve Sosyal Medya.
Programın konuğu, İnternet ve Blog Yazarları Derneği Başkanı!

Ne?!
Bizim bir derneğimiz mi varmış?! Ana varmış?!
Ben evet bu alemde çok acemiyim ama bizim ciddi ciddi bir derneğimiz olduğunu düşünememiştim.
Cidden düşünemedim. Ne bileyim yahu!

Aslında blogger olmak ciddi bir iş, biliyorum.An itibariyle 65 kişi bana değer verip beni izliyor ve belki de birkaç kişi de takip edebiliyor. Ve bu mantıkla düşünürsek,blogger olmak ciddi bir kavram.Ancak ben hiç bizim de bir
derneğimiz olabileceğini düşünmemiştim aslında.

Tuhafsadım.
Üye olmak istedim ama pof kredi kartı istiyormuş.Pof!İlgilenenler için sitemiz burayı tıklayınız.

Hadi bakalım...Hayırlı olsun...

7 yorum:

  1. Nonelesscim, bilgi için saol ben bu işlerde geçmişten beri ilgilendiğim halde derneğimiz olduğunu senden öğrenmiş oldum. :) Kayıt olacaklar çok iyi düşünüp öle kayıt olsun. Ama bence olmayın ..

    YanıtlaSil
  2. hehe kredi kartı istemesi komikmiş.Bu dernek oluşumlarını da meslek odalarını da bir türlü anlayamadım. Aidat almaktan başka birşeyler yaptıklarını da görmedim. (En azından benim meslek odam öyle ve sözüm meclisten dışarı!)

    Üye olursak ne yapacaklarmış bizim için acaba?Bedava temalar verirler belki aslında düşünülebilir haha

    YanıtlaSil
  3. aa çok ilginç bende ilk defa senden duyuyorum canım:) bende hiç düşünmemiştim böyle bir dernek olacağını :)

    YanıtlaSil
  4. @Sevgili Fatih,

    Ben de duyunca çok şaşırdım,hatta başarılı kişilerin kurduğu bir dernekmiş.Üyelik de sakınca olacağını zannetmem ama ücretli üyelik ilginç...

    @Bitanecik Perim,
    Cidden ben de merak ediyorum acaba ne yapacaklar ne edecekler üyelik ücretli olunca ama haklısın sen de genelde boş boşuna aidat alıyorlar sonra icraat yok:)

    @Sevgili Mia,
    Grup olur belki ama dernek çok tuhaf değil mi?:)

    YanıtlaSil
  5. Ben deneyimlerime göre üyelikte sakınca olabileceğini sanıyorum yanlız. İyi araştırmak lazım. Bir çok sitenin barındığı böyle çok fazla dernek mevcut. Size backlink sağlamaktan başka bir şey yapamazlar. Giden kredi kartınızdan çekilen paraya olur :)

    YanıtlaSil
  6. @Fatih,

    Kredi kartım yok derdim yok:) Hayırlısı olsun:)

    YanıtlaSil
  7. En güzeli noneless :)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails