2 Ekim 2009 Cuma

PASUMA FESTİVALİ


Ah ah az önce canlı yayında izledim. HaberTurk'ten canlı yayında sundular. Kayseri'deki PA(stırma)Su(cuk)Ma(ntı) Festivali'ni.Tuhaf oldu yürekcağızım. Biz geldik buraya, uluslararası bir festivale ev sahipliği yapıyor Kayseri! Ah diyorum keşke ben de oracıkta olsaydım. Dün akşam izledim televizyondan canlı yayında, gayet güzeldi. Şaşırdım da açıkçası. Kayseri'den bu şekilde güzel bir şey beklemezdim ama son senelerde ciddi anlamda çok gelişme var. Her alanda kendimizi geliştiriyoruz.İtiraf etmeliyim ki, belediyemiz yıllardır aynı kalitede hizmet veriyor, her ne kadar tasvip ettiğim bir parti olmasa da.Tabii sayın cumhurbaşkanının da memleketi için yaptıkları göz ardı edilemez.

GENELDE insanların aklına, Kayseri denince doğu ili gelmekte. Son zamanlarda bu imaj değişmeye başlasa da halen çoğu kimse Kayseri hakkında farklı şeyler düşünmekte. Oysa, bir kez Kayseri'ye gelseler nasıl bir şehir olduğunu görebilirler. Yanlış anlaşılmasın, kendi memleketimi övmüyorum ama övsem de sakınca yok sanırım. Ancak insanların gözündeki farklı imajları gördükçe tuhaf hissediyorum.Bir arkadaşımla konuşuyordum, bana göre densiz ve talihsiz bir soru sordu bana, "İnanmıyorum deniz olmayan bir memlekette nasıl yaşarsınız? Bilmem sıkıcıdır, hem hiç de gelişmiş değil.İnsanlarına da yobaz diyorlar."
Sıkıcı?Yobaz?Memleket?
Yorum yapmadım,yapmam da ama yazık diyorum sadece yazık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails