12 Ekim 2009 Pazartesi

Öyle İşte...


Oy...
Mis gibi Türk kahve kokusu burnumda, tadı damağımda size yatmadan bir şeyler yazayım dedim.Anam! Ne yorucu bir gündü. Bütün gün ders çalıştım, cidden çalıştım. Türkçe-Matematik çalıştım.Aferin bana! Aferin'leri beklerim.Bu arada söylemeden geçemeyeceğim, aldığım Matematik kitabı gayet güzel.Anlamayan da anlar kanımca.Data Yayınlarıı'na ait bu kitabı öneririm efendim!
Badem'i aşıya götürdük, aşı oldu. Ateşlendi ama yine performansı üstünde.Sağ kolumda sayısız yara ve çizik mevcut. Bu sefer dişlerini fena geçirdi,canım acıdı.Kanadı hatta.İnanmazsınız belki ama uyuşuk an itibariyle.Şimdi de sanki yaramazlık yapan o değilmiş gibi kemiğini kemirmekte.Yaramaz ya!Şımardı iyice!
Öyle işte...
Son zamanlarda çok da kayda değer geçmiyor sanki hayatım. Bugün düşündüm de anlarım boşa geçiyor gibi geldi. Benim gibi durduğu yerde duramayanlar ne demek istediğimi anlar aslında.Sanırım sosyal yozlaşma yaşıyorum.Kendime uğraş arıyorum. Bir kaç kursu araştırdım ama bu zamanda ekonomik açıdan sağlam olmanız gerekiyor sanırım "uğraş" sahibi olabilmek adına. Ne bileyim, belki de bana öyle geliyor ama anlayamadım.
Düşünmemek ve oluruna bırakmak gerekiyor sanırım.
Off...
Öyle işte...
İyi ki kitaplarım var...En iyi dostlarım...

4 yorum:

  1. Ders çalıştıysan ne güzel :) Senin en azından çalışıcak bir şeylerin var. Benim oda yok. Hayat benim için uzun zamandır boş geçiyor sanki..

    YanıtlaSil
  2. @Fatih,

    Benim için de bomboş geçiyor inan. Ders çalışıyorum ama düzensiz.Bir faydası olmayacak böyle:(

    YanıtlaSil
  3. Valla Allah kolaylık ve sabır versin bize..

    YanıtlaSil
  4. @Fatih,

    Sonsuz kez ve yürekten Amin!!!

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails