12 Ekim 2009 Pazartesi

Ortaya Karışık



Bu aralar kendimi tamamen kitaplara verdim. Okumak okumak sürekli okumak istiyorum. Ne yazık ki kitap kıtlığı çekiyorum. Ben de bu yüzden tekrar tekrar elimdeki dünya klasiklerine geri döndüm.İngilizce-Türkçe fark etmeksizin dünya klasiklerine geri döndüm.Ne güzel de yaptım, aferin bana!
Az önce facebookta geziniyordum,liseden bir arkadaşım eklemiş beni.Bakayım bakayım ne yapar arkadaşım dedim ve ana yine şaşırdım! Evlenmiş! Maşallah diyorum ama bilmem çok tuhaf ve hatta kötü hissettim sanırım.Kötü hissiyatım arkadaşımın evlenmesiyle alakalı değil,bilmem yaşıtlarımın evlenmesi.Annem derdi, kendi dönemi hep 1983-1984 yılında evlenip aynı yıllarda çocuk sahibi olmuş. Bakıyorum da benim bütün dönemimde bu sene tek tek evlendi gitti. Anam anam...Bilemedim.Aman aman maşallah çok mutlu olsun can arkadaşlarım. Allah'ım utandırmasın.Öyle işte...
Bugün evimizin erkeği, Badem beyimiz aşıya gidecek. Aha...Ne hale gireceğini merak ediyorum.Kuduz aşısı olacak, şu an ayaklarımın dibinde yatıyor.Ah ah kaç gündür tüy döküyor sıcaktan yavrum ya bu yüzden de iyice arsız yaramaz bir şey oldu bu bey.Bugün göreceğiz bakalım aşıdan sonra ne hale gelecek beyzademiz...

Ne tuhaf ya dün annemle de konuştum. Bana birisi gece gece kalkıp su getir dese üşenirim cidden. Kalkmam hatta söylenirim.Ama geceleri kalkıp Badem'in suyunu kontrol ediyorum, hatta kimi zaman geceleri uykusu yok diye onunla oynuyorum. Tuhafsıyorum kendimi! Ama bunu severek yapıyorum. Düşününce, Badem'in benden bizden başka ne bir arkadaşı ne bir ailesi var. Ben olmasam,biz olmasam bu hayvancağız ölür gider. Allah muhafaza! Bana,bize muhtaç bir bakıma Badem!Oyyy kıyamam ki ona...İçim kaynadı yine...Bizim oralarda çok sevince çok böyle bağlanınca böyle derler.İçim kaynadı işte...

Virgül...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails