26 Ekim 2009 Pazartesi

Nefes Almak Yaşamak Değil!


Gözlerim kan çanağına döndü.Bütün gece uyumadım.
Aslında kendimden bahsetmeyecektim uzun süre. Yani sorunlardan,sıkıntılardan.Ama yok bu sefer cidden beter haldeyim.Ne yapacağımı bilemiyorum,nasıl anlatacağımı.Maddi manevi batmış durumdayım an itibariyle!Dün gece hoş olmayan haberler aldım ve kalakaldım.
Kaç gündür domuz gribi domuz gribi diye haberleri izliyoruz.Geçenlerde Tv'de Ankara'da kuzenimin okulunda 5 öğrencinin domuz gribi teşhisiyle karantina altına alındığını izledim.Aradık, Taha'da gripmiş,aman dikkatli olun'ları söyledik ettik.Dün teyzem aradı.Önceki gece anneannem bayılmış,yüksek ateşten!Bilincini kaybetmiş ve dahası Taha'da iyi değilmiş!İkisi de apar topar hastaneye kaldırılmış ve camlı gözlem odalarında yatıyorlarmış,tahlilleri yapılmış ama kimse bir şey söylememiş!Bugün inşallah iyi haberleri alacağız.İnşallah!Sonra,canımı fena sıkan bir mail aldım ama bunu anlatmasam daha mı iyi!Off...
Bilmiyorum ya hayat hep beni mi buluyor! Hayır,klasik bir söz ama öyle değil mi?!
Cidden yorgun bir bedene sahibim,ruhani dünyam da beter halde! Bu arada ben de gribim ama benimkisi sıkıntının verdiği bir grip kanımca.Bir şey yok,aşırı halsizlik haricinde.
İSYAN da etmek istemiyorum ama ne yapacağım?!

Evdeki durumlar zaten fena beter halde.Artık susuyorum ve bana ne deniyorsa robot misali hareket ediyorum ama her geçen gün beni kaybediyorlar,ben kendimi kaybediyorum biliyorum.Cidden bu kadarını hak edecek ne yaptım!Hayat bir sınav,kabul ediyorum,Yaradan hepimizi sınıyor ama bu sınavı geçmek neden bana bu kadar zor!Aklımı kaybetmekten ve yanlış şeyler yapmaktan korkuyorum.İmanım ve inancım bütün olmasaydı çoktan yapmıştım ki biliyorum kaybettiğim an cidden yokum...
Bakıyorum etrafıma,ya geçeyim etrafımdaki insanları,kardeşime bakıyorum.Mutlu olsun,umursamasın,Allah hiç canını yakmasın,hep onu korusun ama neden diyorum.Aynı evde,aynı durumdayız ama o neden bu kadar umursamadan yaşıyor.Asilik altına sığınıp yaşıyor.Peki ben neden bu kadar umursuyorum.Ya anlatamadım ama...Öyle işte...
Evet,cidden millete bakıyorum da millet yaşıyor.Biz nefes almayı yaşamak sanıyoruz.En azından ben!Nefes alıyorum,sağlığım yerinde,annem babam kardeşim ve aşkım yaşıyor çok şükür diyorum,sevdiklerim iyi diyorum,hamd olsun diyorum ama bu değil yaşamak...Diskolarda,barlarda olmak değil niyetim,şöyle sakin kafayla bir bardak su içebilmek.Yemin ederim,ne arabada ne eğlencede ne de başka bir şeyde gözüm var,kalmadı artık.Tamam,bazı bazı istiyorum,nefs bu ama cidden artık huzur istiyorum.Tek dileğim bu!Bir günde yatağa yatınca huzurla uyumak ve uyandığımda kendimi sevmek istiyorum.Pollyannacılık oyunundan yoruldum.Boş tarafına bakmıyorum bile bardağın ama kendimi tanımaz oldum.
Bir arkadaşım var,kardeşim,ilkokul arkadaşım,kulağı çınlasın.Askerde olduğu halde,her gün arar.Bir gün bile adımı söylemedi, hep hocam der.Can kardeşimdir.Sabret hocam,geçecek bunlar,elbet bir yerden bir kapı açılacak ve sıkıntıların geçecek,sen güçlü ol,vazgeçme.Yukarıdakinin bildiği bir şey vardır elbet der her zaman.Evet,ben de ona katılıyorum,diyorum ya inancım olmasa böyle dayanamazdım.Hani Yaradan,kuluna taşıyamayacağından ağır yük vermezmiş ya kabul ama ben bu kadarını kaldıramıyorum sanırım.
Her seferinde belim bükülüyor ama yıkılmıyorum ama bu sefer sanırım cidden kalkamıyorum...
Ve susmaya devam ediyorum...

8 yorum:

  1. Noneless'cımm öncelikle geçmiş olsun... Bu grip durumu benide korkutmaya başladı cidden... Kendini olanlar karşısında güçsüz hissetmeni anlıyorum ama polyannacılık oynamak bir bakıma iyidir... Kendimi dibe vurmuş zamanlarda hissettiğim zamanlar oldu o zaman gercekten benden kötü durumda olanları düşündüm hayatım güzeldi ve ben bir kaç şımarıklık için off hayatım iğrenç diye geziyordum :/ Sen içini ferah tutmaya çalış tatlım eminim herşey dğzelecektir... Kalk bakiim bir ik çikolata at ağzına biraz endorfin al :) çok öpüyorummmm

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili Mia'cığım,

    Çok teşekkür ederim.Cidden ben de korkmaya başladım,kulağım telefonda,umarım iyi haberleri alırız.

    Genelde ben de çok dibe vurdum ama cidden vazgeçmedim inatla tutunacak birşeyler aradım,buldum.Kendime tutundum kimseye değil ama bu sefer cidden kaldıramıyorum.

    Ah diyetteyim şekerim,çikolata yerine,yeşil çayı tercih ediyorum.İçiyorum şu an ama bakalım ne salgılayacak:)

    YanıtlaSil
  3. "Hani Yaradan,kuluna taşıyamayacağından ağır yük vermezmiş" bak ne güzel söylemissin. Allah sana güveniyor onun güvenini yitirmeyeceksin değil mi ? İsyan etmek bizlere yakısmaz. Seni bu kadar üzen sey tam olarak nedir anlayamadım ama iyi ol, güzel seyler düsün ülfetcim. Belki de zor bi dönem "geciriyorsun." bak adı üstünde "geciriyorsun." "gececek" gidecek bitecek..

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. @Sevgili Cerenciğim,

    Asla isyan etmiyorum,etmek zaten kendimi kaybetmem demektir.Mutlaka O'nun bildiği birşeyler var ama bilmiyorum şu zamanlar geçecek mi,cidden artık bilemiyorum...

    Pof!

    Güzel varlığın için çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
  5. Çok bunalmışsın. Ben de biraz öyleydim sonra dibe vurup nisbeten daha iyi bir hale geldim. Bir gün arkadaşımla oturuyoruz birden acaba depresyonda mıyım da depresyonda olduğum için farkında değil miyim acaba" dedim çünkü içim bunalıyordu çok garip bir histi anlatamam. Mutluluğu istemek ve elde etmek gibi şeyler söyleyenlere çok kızıyorum, hep bir engel çıkıyor. Ama içimde de hep bir umut var çünkü hayırlısının olacağına inanıyorum, belki de tutunduğum tek şey. Umudunu hiç kaybetme. Hoşçakal.

    YanıtlaSil
  6. Gececek canım. Buna inan. Şükür et.

    Yüregine iyi bak.. ondan bitane daha yok unutma bunu..

    YanıtlaSil
  7. @Mustafa,

    Hem de ne bunaldım ne bunaldım.Giderek dibe sürükleniyorum,farkındayım ama nedensiz umursamıyorum.Uyanıyorum ve neden uyanıyorum diye kızıyorum kendime.

    Umut...
    Zaten o olmasa yaşayamam...
    Sanırım o beni bırakıyor...

    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  8. @Cerenciğim,

    Ben de şükür ve dualarla kendimi ayakta tutuyorum.Canımsın çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails