18 Ekim 2009 Pazar

MİM-3



Ben geldim....
Kısa süren kaçamak tatilim ne yazık ki bitti...Ama değdi.
Detayları anlatacağım...
Az önce gördüm, sevgili canım canım Kupa Kızı beni mimlemiş bir güzel!
Bakalım bakalım bu sefer neler sorular...

1. En sevdiğiniz 3 çiçek ismi;

*Kesinlikle papatya,


*Gelincik,

*Kıpkırmızı olması şartıyla Gül.

2.Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz;

Dilediğim o kadar çok şey var ki aslında, ayırt etmek zor!

*Sağlıklı ve huzurlu bir yaşamım olsun ki herkese elim uzanmalı.Sağlık ve huzuru ailem,Aşkım ve bütün herkes adına diledim aslında...

*İyi eserlere imzasını atan bir yazar olmak istiyorum, ileride inşallah!

*Nacizane kendime babamın ki gibi bir motor almayı hayal ediyorum...

3- En sevdiğiniz ve sevmediğiniz 3 huyunuz;

Sevdiklerim;

*Saman alevi gibidir sinirim ve sinirlenince hiç konuşmam. Susmak, bazen daha anlamlı...

*Her daim şen şakrak,güler yüzlüyümdür.Asla somurtmam, bu özelliğimi cidden çok seviyorum!

*Saf mıyım bilmem de herkese çabuk güvenirim. Olsun, ben ne olursa olsun güvenirim hıh!



*(:)Ekstra: Asla yapmacık olamadım,olamam da sevmiyorsam mesafeyi korur ya da elektrik alamadığımı söylerim, ister patavatsız deyin isterseniz açık sözlü ama böyleyim hıh!)

Sevmediklerim;

* İnadım! Kimi zaman aşırı ama karşımdaki bir adım atmayınca ben de iyice keçiye bağlıyorum:)


* Aşırı
KISKANCIM!Ne yapayım ben akrebim!

* Çok sivridir dilim, terbiye kurallarını yıkmadan yerden yere vururum adamı! Ona göre!


*(:)Ekstra: Birisi canımı mı yaktı, kin tutmam ama "pes" diyene kadar dilimden kurtulamaz! Aha!)

4- Gıcık olduğunuz 3 hareket;

*Küçük dağları ben yarattım tavırlarıyla ortada gezenler...Ağzına,yüzüne vurasım gelir bu tipleri! Hani, insanların kıyafetini, okulunu,memleketini dahası hadsizce ailesine böyle üstten üstten bakanlar var ya işte onları ıslak sopayla dövmeli!


*Bilmediği halde bilmişcesine konuşanlara kıl oluyorum. Bilmemek ayıp mı be! He bi de kendileri de bilmez ama sizin bilmediğini öğrenince vır vır laf eder ya tam kıl!

*Babasının parasıyla caka satıp artist artist davrananlar...Ahlak fakirleri...

5-Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü,dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügünüz olay?

Çok şükür aşırı çok kötü anlarım oldu ama Allah'ım hep kalkma gücü verdi! Çok şükür!


Ben de,


Peri.Susamurum,
Fatih Cüce,
Entellektüel Karslı,

MİMLİYORUM...

6 yorum:

  1. @FD,

    Yaşlılık:)

    Düzelttim:)
    Hehe...

    Teşekkürler efendim:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Nonenless, bazı özelliklerimiz aynı gibi. Zaten karakterime yakın insanlarla muhabbet etmekten daha çok hoşlanırım. Mimlediğin için teşekkürler en kısa zamanda cevaplıyorum.

    YanıtlaSil
  3. @Sevgili Fatihcan,

    Zaten yakın özelliklere sahip olmasak sanmam ki bazı şeyleri paylaşmak kolay olsun:)Rica ederim, merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. @Fatihcan,

    Teşekkür ederim:) Hoşbulduk:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails