11 Ekim 2009 Pazar

Mim-2!


Uuu...
Mim'lendim.
Sevgili arkadaşım Sarı beni mimlemiş, sağolsun varolsun. Nedense O'na kızacağımı düşünmüş ama neden kızayım ki:) Aksine teşekkür ederim efendim:)
Şimdi bakalım bakalım mim sorularımıza...

**Bloguna neden bu adı verdin?

Neden bu adı verdim...Hımss aslında çok düşündüm. Ne olsun diye cidden kafa patlattım ama sonra düşündüm ki, kendi dünyamı yalansız riyasız insanlara açarken neden içim dışım bir olmamalı?! (Ki normalde de yalandan dolandan uzak durmayı tercih edenlerdenim.)Ve dahası, kendimi anlatırken sıkıntımı,mutluluğumu her şeyimi yazacaktım. Bu yüzden de "Oh be!" demek için seçtim bu adı. Bilmem anlatabildim mi?:)

**Blog yazarken star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?

Öhöm öhöm var tabii...Kesinlikle sıcacık mis kokusuyla kahvem olacak, hangi türden olursa olsun kabulümdür ama kahvesiz olmaz abi:)

**En son satın aldığın garip şey?
KPSS'ye hazırlanıyorum malum.Halen kabullenemiyorum ve tuhafsıyorum.Kendimi ÖSS'ye hazırlanıyor gibi hissediyorum.KPSS Matematik Soru bankası aldım. Aha! Bu benim için tuhaf ama genel itibariyle tuhaf olan "kitap tutucu" aldım. Efendim, bendeniz kitapların aynı hizada ve düzgünce durmasını istediğim için böyle dev ataca benzeyen ok kitap tutucusu aldım.Anne hanıma göre gereksizdi ama bana göre tuhaftı!(Hoş ben zaten tuhafım:))


**Şeker gibi olduğun anlar

Sanırım alışverişten yaptıktan sonra çok ballı tatlı şeker oluyorum.Gerçi bu aralar üzerime bir rahatlık çöktü. Hep "Ne tatlısın" denilebilite.Stresliyim ama sıfır sinir modunda ilerliyorum.Maşallah!

**"Arkadaşım artık sormayın şunları" dediğin şeyler

Sanırım Sarıcığım'la aynı kaderi paylaşıyoruz. "Ee iş güç ne durumda?!" Yok arkadaşlar yok işte. Ne uğraşıyorsunuz? Bakın duyduk duymadık kalmasın,adağım da var, adam gibi kadromu alayım, duymayan kalmayacak! Sormayın artık! Ben size hangi torpille nasıl iyi bir konuma geldiğinizi soruyor muyum?! (Oh İçimi Döktüm! Yaşasın Kötülük!)

**Seks'in sendeki rengi?
Hımss.Siyah.Asillik!

**Aynaya bakınca gördüğün?
Kimi zaman mutluluk kimi zaman gözyaşı ve hüzün.

**"Kendini okutan blog" dediğin
Biraz bu konuda seçiçiyim sanırım.Her konuya yazılan blogu, her bloggerı okurum ancak takip etmem. Takip ettiklerim zaten kendini gerçekleştirmiş kişilerin bloglarıdır. İçeriğin yanı sıra, özellikle yazım ve imla kurallarına uyan bloggerları severek ve beğenerek takip ederim.Benim de kriterim bu sanırım.

**Bu blog sahibi/sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler
Mezun olduğumdan beri tabiri caizse leyleği havada gördüm.Her yer olabilir:)Her daim kapım açık beklerim anacığım:)



Ayy sevdim soruları...
Ve ben de sevgili Peri Susamurum & Emrah Ateş'i mimliyorum.
Hadi bakalım :)Biraz da siz terleyin!
Aha...

2 yorum:

  1. Ah bu işsizlik başa bela :)

    Çok hoştu ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. @Değerli Sarı,

    Bir an önce bir kapı açılır inşallah:)

    Senin de yüreğine sağlık canım benim:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails