9 Ekim 2009 Cuma

Kınıyorum

Sayın Tarım Bakanımız Mehdi Eker

Flaş Flaş Flaş...
Yok yok Flash Flash Flash...
Eğer cidden gülmek istiyorsanız Flash Tv'yi açın, izleyin. 7/24 her programı ne yazık ki komedi.Bana kızmayın, eğer bu kanalı ve yayınlarını seviyorsanız ama aynen tam gaz komik.
ASLINDA az önce çok sinirlendim, Ali Kırca'yı taklit eden, eline aldığı gözlükle oynayan sayın(!) haber spikeri, sayın bakanımızla alay etmekteydi. Evet,yanlış okumadınız alay etmekteydi, tiye almaktaydı kendisini.Tarım bakanının çok bir bakan değilmiş.Evet, bu cümleyi duydum! Ve şaşırdım. Yuh dedim defalarca.Sayın bakanımızın halkla iç içe olan görüntülerinden yola çıkarak Çorum ve Çankırı'ya yaptığı ziyaretleri anlattı.Ve hatta sonrasında, Mehdi Geliyor diye bir köşeden bahsetti.Bundan sonra,sayın bakanımızı sürekli takip edeceklerine değindi, bu yüzden böyle bir köşe yapmışlar.Yanlış anlaşılmak istemem, ne bakanımızla ne de yakınlarıyla yakınım. Sadece bir ulusal kanalın böyle bir yayın yapması ve ana haber diye övünmesi insanı çıldırmakta.
Cidden bu insanlar iletişim fakültesi mezunları değil mi?! Kesinlikle işini düzgün yapan insanları tenzih ediyorum ama böyle habercileri de habercilik anlayışlarını da kınıyorum...

2 yorum:

  1. Flash tv'nin kalitesi zaten belli. Kaliteli bir kanal olsaydılar isimleri daha çok duyulurdu. E tabi böle kalitesiz kanallarda devlet büyüklerine bu gibi davranışlar olabilir. Medyamız hiç bir zaman saygılıda olamayacak, demokratikte olmayacak.

    YanıtlaSil
  2. @Fatih,

    Sonuna kadar katılıyorum sana...

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails