24 Ekim 2009 Cumartesi

Kalemimin Ucundan Döküverdim...


Aşka mı geldim?!
Bilmem bir anda hafızamı yoklarken dilime gelen şiirleri sizinle paylaşmak istedim.İtiraf ediyorum, buna neden biraz da sevgili Fatih'in kendi blogunda paylaştığı video.Nazım Hikmet'in o güzel şiiriyle aklıma geldi şiirler ve paylaşmak istedim.Sanırım benim tek yapabildiğim şey sevmek. Başka ne işe yarıyorum ki?! Hiç...
Sabah umut dolu blogları yazan kız gitti sanki şu an yerine başka biri geldi.Aynadaki beni sevmedim az önce nedensiz.Ders de çalışamadım nedense.Tarih kitabını açtım ve açtığım an, "Bu senede olmazsa ne olacak?" sorusu geldi.Tıkandım. Evirdim çevirdim kitabı. Baktım testlere.Sonra aklıma bilimum hedeler geldi.Tıkandım işte.Zaten son zamanlarda böyle dengesiz hallerim söz konusu.Ama bu durum bir ben de yok bilirim.Bilmiyorum ne yapacağım.Vazgeçtim çalışmaktan bir ara.Öğle yemeği moduna geçtim.Sanki çok çalıştım ya kendime ödül olsun istedim.Pof!1 dilim kepek ekmeğine yağsız labne sürüp 2 mandalinayla beraber ham yaptım.Pof!Bol su da cabası...Ve şimdi kızarak ama tadına doyamayarak Piko Piko Piko yiyorum. Dayanamamazlıktan değil, kan şekerim düştü sanki.Bahane mi?! Nefsime dur demeliyim ama...
Ya ben cidden başarı nedir bilmeyen biri miyim?!
Yok yok kendimi derse vereceğim birazdan...
Hadi şimdilik adios amigos...

10 yorum:

  1. bu kız beni ecelsiz gönderecek...

    neyse. bu sene olacak ufinthell. başka çare yok gibi düşün. keyif almasan bile oturyp çalış...
    bi ev arkadaşım vardı, kız, sevgilisinden ayrıldığı gün oturdu ders çalıştı kız. şimdi bi yerlerde bişey oldu. olcak olcak. hadi, kalk. :)

    YanıtlaSil
  2. @Coach canımcığım,

    Ben de genelde sinirli olduğumda kendimi derse veriyorum ama cık bu sefer canım istemiyor cicim...Başka çare yok haklısın öyle düşünüyorum zaten ama pof!

    Hem ayol sen nereye gidiyorsun ne eceli...
    Ağzını hayra demişler:)

    YanıtlaSil
  3. Noneless, şiirleri takip ediyorum :) güzell şiirler gerçektende. Sen ve bazı arkadaşlar sayesinde şiirleri daha çok sevmeye başladım. Daha önce hiç okumadığım ve denk gelmediğim şiirleri okuyorum valla sayenizde. Ama ara sıra bende aşka geliyorum ya..

    YanıtlaSil
  4. bak bence internetten dolayı çalışamıyosun sen...hadi şimdi hayır felan deme...keşke böle bi sınavın olmasa da seni daha çok görebilsek burda ama...galiba cann sıkılıyo...ve kendini bloguna atıyosunn ...

    YanıtlaSil
  5. @Fatihcan,

    Teşekkür ederim, cidden çok teşekkür ederim.Mutlu oldum.Şiirler güzeldir, her ne kadar bazı bazı insanı sıkacağı düşünülse de...

    Elimden geldiğince paylaşıyorum.Bundan sonra daha çok daha gizli saklı olanları paylaşırım artık:)

    YanıtlaSil
  6. @Sevgili FD,

    Cidden alakası yok:) Ben üniversitedeyken de bir yandan internete bakar bir yandan ders çalışırdım ve çok şükür gayet başarılıydım.

    Aslında çalışıyorum ama istediğim gibi değil, ara verdikçe de bloga dalıp rahatlıyorum. İnan bundan ibaret durumum...Pof!

    YanıtlaSil
  7. canımıniçi evde durma imkanın varsa dışarı çık, bişiyler bak, hem vakit geçiyor, hem de canı bişiy çekmiyo insanın dolaşırken..
    hele ki elbise denerken..:)

    YanıtlaSil
  8. @Zeynepciğim,

    Henüz yeni birşeyler denemeye cesaretim yok ama yürüyüş iyi gelebilir:)

    YanıtlaSil
  9. benim de kasımda girmem gereken 3 sınavım var NoNeLeSS :( yalnız değilsin. hadi gel çalışalım bari :))

    YanıtlaSil
  10. @Sarıcığım,

    Sanırım o sınavlara ben de gireceğim:) Cidden gel çalışalım:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails