4 Ekim 2009 Pazar

İkinci Üniversite Olanağı


Ah ne mutluyum!
Bu sene ÖSS'ye giremedim diye hayıflanıp duruyordum. Bir arkadaşım da bana sınavsız açıköğretimden 2.üniversite olanağının olduğunu duyduğunu söylemişti.O da birisinden duymuştu, o yüzden zahmet edip de araştırmamıştım ki dünden sonra okumak istediğime bir kez daha karar verdim.Madem kadrosuz bir elemandım, okumalıydım. Ve evet buldum!Böyle bir sistem vardı.Aşağıdaki linkleri tıklayarak siz de inceleyebilirsiniz.




O kadar mutlu oldum ki inanamazsınız. Ön lisans ya da lisans programlarında tam da istediklerim mevcut surette karşımdaydı. Bu sene bir çok şirketin dış ticaret bölümünde çalışmak istemiş, ancak dış ticaret adına bilgim olmadığı için reddedilmiştim.Ve Turizm okumak istiyordum! 90 günlük staja rağmen halen istiyorum!Niohaha!

Çok mutlu oldum! Cidden!Yeniden öğrenci olacağım!
İnşallah!
Yuppi...

3 yorum:

  1. geçen sene ben de dış ticaret okumaya heveslendim, ama malum matematik bilgisi..

    amaaaa bu sene medya iletişimine yazılacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Hadi hayırlısı bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. @Değerli Wakan,

    Benim de aklımda birkaç bölüm var ama hangisini yazacağıma karar veremedim.Ah heyecanlandım ya:)

    Zaten bütün bölümlerde 1.sınıf neredeyse aynı:) Sorun etmiyorum, matematiği de hallederim gibi...

    Ay cidden heyecanlandım:)

    @Fatihcan:),

    Teşekkür ederim efendim:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails