20 Ekim 2009 Salı

İki Elim Yakanızda...



Ezanlar okunuyor şu an ve ezanlar şahit olsun ki ağlayarak yazıyorum bu blogu. Bu maili okuduktan sonra ister bana ırkçı deyin isterse farklı bir gözle bakın, cidden aldırmıyorum. Sinirden ve acıdan ağlıyorum. Kelimeler boğazıma düğümlendi. Ama düğümleri çözme zamanı da geldi sanırım.

Az önce gazetelere göz atıyordum, flaş haberlerde takıldım kaldım. Manşeti defalarca okudum, okudukça gözyaşlarım daha da hızlandı. İçimden bir parça koptu gitti. Halen ağlıyorum, dayanamıyorum. Adaleti olmayan,çivisi çıkmış bu dünyada olanlar nedir?!

Demokratik Açılım! Nedir bu? Kime göre,neye göre açılıyoruz. Barış için mi yoksa başka bir seçimde daha çok oy alabilmek adına mı?!Ben böyle bir açılım olduğuna inanmıyorum!Açılmak ne demek! Diyorum ya kime göre, neye göre açılıyoruz? Demokrasi bunun neresinde? Adalet mi bu?!

Dün adını küfürlerle andığım insan-cıklar Habur Kapısı'dan ağalar paşalar gibi karşılandı. Davullar,zurnalar çaldı, yollarına güller saçıldı. Kahraman olarak görünen bu mahluklar heyecanla ve zafer çığlıkları arasında karşılandı. Ne hakla?! Ne hadle?!

Burası bizim vatanımız! Türk,Laz,Çerkez,Kürt ayırt etmeksizin yaşadığımız bizim vatanımız! Kurtuluş Savaşı'nda can cana savaşırken ırk ayrımı yapmadık, vatanımız için savaştık.Peki sonra ne oldu?! Dağa çıkmalarının sebebi varmış! Ne için? Eziliyorlarmış! Hadi ordan! Kafatası avcısı mıyız biz? Siyah düşmanı mı? Eğitim şartları eşit değilmiş! Hadi ordan! Hangi okul kökeni farklı ırktan diye çocukları kabul etmedi ya da hangi ırktan geldiğine dikkat edildi bir doktorun? Eee ayrım nerede? Ne oldu sonradan neler oldu?!

"TESLİM OLAN PKK'LILAR- İFADELERİ ALINAN 29 KİŞİ SERBEST BIRAKILDI"

Bu manşet bile yetiyor!
Bu insan-cıklar İmralı'da yatanın çağrısı üzerine gelip teslim olmuş ve serbest bırakılmış!Ah ne ala memleket!O kadar askerimize,insanımıza kıy, vatanı bölmek için elinden geleni arkana koyma, sonra serbest bırakıl! Ne ala memleket!Bu mudur açılım?!

Bu yazıyla bile aynı karede bulundurmak istemedim şanlı bayrağımı ve şanlı askerlerimi. İsimleri bile yan yana geçmesin! Ama dayanamadım!

Biz vatan için,bayrak için nice canlar verdik ve veriyoruz!Halen ülkemizin her yerinde bizleri koruyan nice askerlerimiz var! Boşuna mı bu çaba?!Vatan için verilen canlar boşuna mı?!Ağalar,paşalar gibi karşılansınlar, sonra serbest bırakmak adına mı bu kadar yıldır çile?!Eniştem boşuna mı aylardır dağda, boşuna mı toprağa verdik biz can arkadaşımızı, boşuna mı Selen bebeğimiz babasız kaldı?Boşuna mı!

Şehitler ölmez,Vatan bölünmez diyoruz ya işte şehitlerimizin öldüğü an bu andır!

Ama biliyorum, şehit annelerinin hakkını kimse ödeyemeyecek diğer dünyada!Kimse bu gözyaşlarının bedelini ödeyemeyecek! Ve biliyorum açıla açıla şehitlerimizin kanlarında boğulacaklar!

RUHLARINIZ ŞAD OLSUN PAŞALARIM!

8 yorum:

  1. Ben diyorumda kimse inanmıyor. Vatan sever vatandaşlar tarafından gizli bir infaz örgütü kurulsa. Sempatizanlar tespit edilip. yok edilse cesetleri dahi bulunamasa.. kim neyi açacak ?

    ha bu arada evet faşistim ! Üzerinde yaşayan toprağa , altında oldugun bayraga . Dyanamıyorsan siktirip gideceksin ulan. Ben atalarıma dua ediyorum bana bu adı ve soyadı yakıştırdıkları için.

    YanıtlaSil
  2. @Cihad TÜRKSOY,

    Buna faşistlik deniyorsa, sanırım ben de faşistim!

    Ne vicdana ne de akla sığar bu olanlar...

    Yazıklar olsun!

    YanıtlaSil
  3. Bu insanları bu şekilde karşılayan insanlara yazıklar olsun. Daha önce buna benzer bir yazıda daha söylemiştim yakında Türk açılımı isteyeceğimiz zamanların gelmesinden korkuyorum.

    YanıtlaSil
  4. @Fatihcan,

    Yorum yapamıyorum artık ya!
    Of of!!!

    YanıtlaSil
  5. Bu konuda yorum yapmaya kalksam harf limiti dolar ama ben hırsımı dökemem yine de buraya.

    Kısaca şunu diyeyim,
    Varlığım Türk varlığına armağan olsun.

    YanıtlaSil
  6. @Sarıcığım,

    Ah ben de dökemiyorum!
    Ama son nefesime kadar armağan olsun!

    YanıtlaSil
  7. Gelecek nesil bazı şeyleri daha iyi anlayacak ve vatan toprağını satanlardan hesap sorucak...

    YanıtlaSil
  8. @İçimden geldiği gibi,

    Gelecek nesiller daha aydın olacak inşallah!

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails