2 Ekim 2009 Cuma

İçsel Ses


KPSS ile mücadele eden bir bünyem var. Zorlanıyorum, uykularıma giriyor.Daha yolun başındayım, sinirlerime hakim olmam gerek. Ama bunalıyorum, sevgili Coach gibi benim de şaftım kaymış vaziyette hatta daha beter durumdayım ben efendim. Genel Kültür,Genel Yetenek & Eğitim Bilimleri arasında bünyem uç noktada yaşıyor.Kaç gündür evden de çıkmadım, sanırım 6 gün oldu.Acaba temiz havaya ihtiyacı var mıdır bünyem? Balkona çıkıyorum ya yetmez mi? Çoğu arkadaşım, Oh Mersin'desin, gez dolaş, diyor. Yahu ben Kıbrıs'ta okudum, belli bir süre sonra en iyi yer bile boğabiliyor. Aynen! Biliyorum ama 1 sene sonrasında, vatanımın herhangi bir ilinde,ilçesinde,köyünde, kendi evimde,kadromu alarak misler gibi çayımı yudumlayacağım.Elimdeki kitabın içinde kaybolup, Oh be!, diyeceğim. İnşallah!!!
Aslında dün gece çok zor geçti. Bütün gece, Sting'den Shape of My Heart dinledim. Elimde hiç kitap kalmadı. Yeni kitaplar almam gerek ama param da kalmadı.(hüngür)O yüzden geçen ay okuduğum kitapları gözden geçirdim gece gece.Zaten midemde yanma vardı. Sonra da uyumuş kalmışım.Sabah kalktım, dinlememiş gibiydim.Her yerim ağrıyordu.Sonrasında, az biraz canlandım nasıl mı? Gayyor da paylaşmış blogunda, Babutsa'dan Yanayım yanayım ohhh dinledim.
Sonra zaten maraton başladı. Ne maratonu mu?!Badem maratonu.Çılgın ya bu hayvan cidden çılgın. Her blogumda ona olan sevgimden bahsediyorum zaten,ama inanın nasıl bir tatlı. Nasıl birşey benim oğlum görmelisiniz. Hani anneler evlatlarının her hareketini gözlemler,sonrasında anlat anlat bitiremez ya işte bende de aynı durum söz konusu.Bu aralar daha bir şebek olmaya başladı oğlum, ee tabii büyüyor.
Badem'in bir minderi var, ara ara üstüne çiş yaptığı ara ara üstünde uyuduğu ara ara ise dişlediği bir minderi...Beyfendi bu gece üstünü pislettiği için annem onu yıkadı ve kuruması için balkona güneşe koydu. Allah'ım bizimki havla havla duruyor.Patisini atıyor sonra havlıyor. Anladım ki beyfendi minderi istiyor. Verdim ama beni bırakmadı. Beraber oturduk,kendisi kafasını demirlerden uzattı ve yan tarafa konan güvercinlere baktı.Ah ah yavrum da haklı Kayseri'de iken sürekli dışarıdaydı,burada annem ya da kardeşim ara ara dışarı çıkarıyor, oğlum da sadece balkondan dışarıyı izliyor.Aslında üzülüyorum ama dışarı çıkmak da istemiyorum...Ama çok seviyorum oğlumu...
Nasıl bir sevgiyse ona tahammül etme gücüm sınırsız. Anneleri az biraz da olsa anlayabiliyorum.Kızıyorum,bazen bağırıyorum ama sonra bir hareketiyle bütün sinirimi alıyor bu yaramaz.Şimdi bir patisi ayağımda uyuyor. Bebek ya! Anneme de dedim, Badem bizim sıkıntımızı almak için pat diye hayatımıza girdi!
Oh be!

15 yorum:

  1. canım sıkma kendini görürsün bir süre sonra okadar tatlı gelecek ki yudumladığın çaylar.emeğinin karşılığını alacaksın görürsün!
    ne güzel ya benim de kedim vardı bir süre, çok tatlı oluyorlar dediklerine katılıyorum.
    kitap mı dedin bende bol miktarda var yollayayım mı sana? :)

    YanıtlaSil
  2. @Perim:)

    Ah inşallah inşallah...Yaradan kimsenin emeklerini eline vermesin:( Uğraşıyorum umarım olacak!Olacak ya di mi?

    Ve canım çok naziksin valla hayır demem konu kitap olunca:D

    YanıtlaSil
  3. Olacak tabii ki!

    Ayıp ediyorsun ya ne tarz kitaplar seversin iletişime geçelim yollayıveririm be olacak!

    YanıtlaSil
  4. @Periciğim,

    Canım benim düşünmen yeter!Hiç zahmet etme.Ay kendimi tuhaf hissettim böyle isteyince:) Canım benim ya çok naziksin!Ama bilmen için söyledim:) Ben kitap olsun da her şeyi su okur bilgi edinirim:)

    YanıtlaSil
  5. ya neden tuhaf hissediyorsun ki ben de en az senin kadar sevinirim böyle bir durumda. dur bakalım yaparım ben birşeyler :)

    YanıtlaSil
  6. bana mail atsana adresim blog umda var.oradan haberleşiriz.sırf kitap için değil hemen karşı koyma :D

    YanıtlaSil
  7. @Periciğim,

    Tamam ulaşıyorum sana :)

    YanıtlaSil
  8. Sıkma canını NoNeLeSS'cim. Ben eminim ki başaracaksın. Yazını okurken ÖSS zamanı çekilen stresler aklıma geldi. Sanırım her zaman bir sınava tabii tutalacağız ta ki kendi ayaklarımız üzerinde iyice durabilene kadar. Dilerim ki her şey dilediğin gibi olur NoNeLeSS'cim :)

    YanıtlaSil
  9. @Sevgili The SummerSoncığım:),

    Ah ah ÖSS maratonundan geçeli kaç yıl oldu, o zaman o maraton taa lise 1'e dayanıyordu.Ama şimdi bu yaşta yeniden başlamak çalışmaya zor geliyor ama vazgeçmeyeceğimden emin olabilirsin:)

    Dilerim canım blogdaşım her şey hepimizin yüreğine layık olur:)

    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  10. Ben de KPSS mağduruyum :) Üstelik Aralık'ta askerim. Sınavdan kısa süre önce döneceğim ve daha çalışmaya başlamadım. Beni düşün haline şükredip mutlu olursun :)

    YanıtlaSil
  11. @Değerli mustafa tr,

    Aslında keşke beni de askere alsalar, en azından uğraşacak ve beni zorlayacak birşeyler olur. Şimdiden hayırlı teskereler dilerim...

    Her güne şükür olsun ama bu da vatan borcu şikayet yok:)

    YanıtlaSil
  12. Evet, gerçekten bir yanım hayatımda bir değişiklik olması ve belki düzene girmesi için mutlu oluyor askerlik işine.

    Teşekkür ederim. Gitmeden daha görüşürüz :)

    YanıtlaSil
  13. @mustafa tr,

    Görüşürüz daha nice yazılarda...
    Dilerim en yakın zamanda düzene sokarız hepimiz hayatımızı:)

    YanıtlaSil
  14. İnşallah NoNeLeSS'cim bir an önce düzene girer hayatlarımız. Ben yarından itibaren düzene girme adına adımlar atmaya başlıyorum :) Eski beni, sosyal beni geri istiyorum :)

    YanıtlaSil
  15. @Canım The SummerSon,

    İnşallah!İnşallah!

    Ben de bugünden itibaren daha sıkı çalışmaya başlıyorum.Sosyalliğe de tam gaz devam edeceğim.Yeter bu kadar kendimi yorduğum:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails