3 Ekim 2009 Cumartesi

Haydi Hayırlısı Olsun!


Günaydın blögcan,
Uzun süredir günaydın blogları yoktu hayatımda. Ancak bugün yine kendimce umutlarım var. Öyle uyandım güne. Bugün hava yine oldukça güzel, ne sıcak ne serin. Klasik Akdeniz havası.Kıbrısvari bir ılımanlık.Ah benim içimdeki bu tatlı haller ne güzel.Aha...

Dün gece biraz üşüdüm aslında. Gece kendince serinledi. Ama ayaz yoktu! Dün erken saatlerde de uyudum, böyle bir anda uyku bastırdı anlamsız. Anladım ki,benim bu uykusuzluk hallerim stresten.Zor mu oldu acaba anlamak bu NoNeLeSS! Aha...

ASLINDA bugün biraz heyecan var bünyede. Saat 13.30'da iş görüşmem var! Daradatam!Dün bir eğitim kurumunu aramıştım, umutsuz vaka modunda.Ama aradılar, hayırlısını dileyerek gideceğim.Bakalım ne olacak, göreceğiz. Şartlar ne olacak ne olmayacak bilmiyorum ama kabul etmeyi düşünüyorum aslında.

Doğmamış çocuğa don biçmek deyiminden yola çıkarsak, henüz olmayan bir şey hakkında konuşmak istemiyorum.Nazar değeceğinden değil blögcan yanlış anlama,ancak ne zaman bir iş için heveslensem olmuyor ya, o bakımdan anlatıp anlatmama konusunda kararsızdım ama sizlerin de hayır duasını,iyi şanşlar temennisini almak istedim.

Şimdi güzel bir kahvaltı yapıp, ardından mis gibi duş aldıktan sonra kendimce birşeyler giyinip bünyede az kalan öz güvenle gidip görüşeceğim.Hayırlısı olsun diyorum ve şimdilik size veda ediyorum cancağızlarım...

Dua edin lütfen!!!

4 yorum:

  1. Çok tatı bir günaydın olmuş :) İnan senin için dua ediyorum NoNeLeSS. Başarılar umarım iş grüşmen güzel geçer... Bol şanslar..

    YanıtlaSil
  2. @Fatih,

    Ne yazık ki berbat bir iş görüşmesiydi. Öyle bir ortamda çalışamazdım. Ama halen umudumu kaybetmiyorum!

    Güzel dileklerin için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Önemli olan ileriye yönelik bir çalışma ortamı seçmek. En iyisini yapmışsın :) Ben 9 aydır kriz maduruyum. Kriz denizciliği felaket vurdu. Ama umudumu hiç bir zaman kaybetmedim .. İnşallah en kısa zaman da istediğin ortamda başlarsın. Aynı dilekleri kendim içinde diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. @Fatih,

    Zaten bu kriz midir her ne nane ise:),herkesi vurdu geçirdi gitti...Hoş, ben eğitim sistemi ve sonrasında oluşan rezilliklerin mağduruyum ama...

    Valla iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum ama umudu kaybedersem kendimi kaybedeceğim biliyorum:)

    Yaradan önce herkese, sonra bana versin! Tek duam bu artık...

    İnşallah yakın zamanda güzel güzel haberler duyarım senden de...

    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails