18 Ekim 2009 Pazar

Hatırlamak...


Felaket sıcak!Kayseri'nin aksine pıtır pıtır ter döküyorum resmen şu an. Seviyorum bu havayı Allah'tan.Can sıkıntısı ile kanalları gezerken, Star Tv'de, çocukluğumdan kalan o ezgi takılıverdi kulağıma. Her pazar, banyo günü olan o pazar, annem beni zorla yatırmaya hazırlanırken ekranda dönen fragmanla çalardı bu parça.Karla Bonoff'tan All My Life ile geçti gitti her pazarım sanki. İşte az önce bu parçayı duyunca böyle içimde bir yer esti geçti.
O zamanlar evimiz sobalıydı,ancak durumlar iyi olsa gerek ki tıkış tıkış değil ayrı ayrı yatardık yine de. Ancak banyo yapmak işkenceydi. Hele de annem resmen derimi soyarcasına kaynar kaynar yıkardı ki beni pazar gelmesin isterdim. Nedense hafta için banyo yapılmazdı da. Hasta olurdum o vakitler sık sık. Nedeni bu olsa gerek.Önce annem kaynar kaynar yıkar, sonra da soba başında saçımı yolarcasına tarardı. Tam nefes almak isterdim ki yatak yolu görünürdü.İşte o an Parliament Sinema Kulübü başlardı. İzlemek istesem ne fayda. Ertesi gün okul vardı!Sanki okula annem gidecekti, giden bendim, uykum da yoktu zaten.Ama yok illa ki yatacaktım. Saat henüz 9 bile olmadan mı?! Yatardım da yorgan altından tek göz için yeterli açıklığı bırakıp yatardım.Gözlerim yorulsa da tek gözle gizli gizli nefessiz kalıncaya dek izlerdim televizyonu yorgan altından.Sonra sızar giderdim sanırım. İşte o noktayı hatırlamıyorum.
Yahu sanki izin verse ne olurdu annem?!Otoriter ya annem illa ki yatacaktım! Aha...
İşte yine o tuhaf,masum duyguyu hissettim az önce.Siz de benim gibi hissediyorsanız, hep beraber, 1 2 3...
And hey
I've looked all my life for you
Now you're here
And hey
I'll spend all my life with you
All my life

4 yorum:

  1. aynı duyguları hissediyorum ben de şu an :)
    Pazar günleri işkenceydi
    banyo yapmak felaketlerin en kötüsüydü
    ertesi gün okul olması da kasvetlerin üstüme çöküp kalmasına birebirdi.

    Ne çok değişti herşey bir de sanki çabucak geçti sanki.

    Ahh noneless naptın sen böyle :))

    YanıtlaSil
  2. @Sarıcığım,

    Ama öyle di mi? Zaman yolculuğu sanki biraz:)
    Ama ama ah ah ah öyle işte...
    :)

    YanıtlaSil
  3. @Dalgaları Aşmak,

    Yakın zamanlar yakın duygular:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails